wtorek, 21 października 2008

Inna bajka

Mam dziś coś... całkiem jak z innej bajki :)
Takie kolory, w takim szalonym zestawieniu nie goszczą tu często, właściwie wcale...
Są jednak okoliczności, które zachęcają do takich wyzwań:


po 1 - Szalona, stworzona specjalnie dla scraperek, trochę komiksowa, trochę odlotowa - jedna z nowszych kolekcji Kelly Panacci - Artsy! "Mierzę się z nią" od dawna...
po 2 - Szalona, stworzona specjalnie aby rozsiewać wokół pozytywne wibracje - Zosia, co kocha "dzikie kolory" :D
I ta kolekcja i Zosia są bardzo, bardzo różne ode mnie :) Ale obie dodają wigoru w jesienną porę :)


A oto notes, który powstał z rzeczonej kolekcji dla wspomnianej Zosi, a który jest wstępem do większego projektu z tych papierów :)


Uścisków moc i dużo promyków słońca życzę, zanim na dobre przyjdzie brrr zimno!

10 komentarze :

nowalinka pisze...

O rany, jaka energia bije z tego notesu, no, ja się mogę zakochać w tej kolekcji Kelly Panacci, jak nic! :)
też mi chyba trzeba takiego kopa! :D
Świetny notes dla Zosi :)

Zojka72 pisze...

notes w realu jest jeszcze piękniejszy, a wspomniana Zosia baaardzo dziękuje za takie cudo ;-)

nirshya.dwbh pisze...

Śliczny notes!!!

Kolorki sa energetyczne, tak jak lubię najbardziej, miód malina!

Maugo pisze...

Ja też chce taki wesolutki notes :)

bomiel pisze...

śliczny.

la.li pisze...

Cudo absolutne!

ggagatka pisze...

Suuuper! A mi się kończy miejsce w notatniczku craftowniczku i taki mógłby go zastąpić ;) Ale pozytywny!

Stine66 pisze...

You are getting a reward from me today at my homepage ... www.stinebyager.eu - becaurse I LOVE your page , and it gives me LOTS of inspiration....

MonaLisa pisze...

rewelacja ta kolecja! ciekawe co z niej wyczarujesz, jakie cudenka. Notes prze-energetyczny , w sam raz na jesienno-zimowe zapiski!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

ce que tu fais est superbe je suis admirative devant ton blog
bravo
Magda de France

LinkWithin

.