piątek, 24 października 2008

Inauguracja Sezonu!

... świątecznego :D

Kilka osób już zaczęło pokazywać swoją tegoroczną okołoświąteczną twórczość - zaczynam i ja :)
Kartki i inne drobiazgi się_robią od jakiegoś czasu, pewnie będę je ujawniać hurtem, a tymczasem, na dobry początek coś sporego, a mianowicie:
Szuflandia :D
Domek ( a jakże!) ma ok. 80 cm wysokości, szufladek tyle, ile zwykły miewać kalendarze adwentowe i cały, calusieńki okryty jest nowym ubrankiem ze świątecznej kolekcji Holiday by Kelly Panacci :) Użyłam po troszku z całości - papiery, tagi, naklejki, chipboardy, ozdoby 3D, stemple; zwyczajnie uwielbiam tę kolekcję i będę ją przetwarzać w tym roku na różne sposoby...
Do kociołka z materiałami dorzuciłam białą bazę ToDo, farby akrylowe ToDo, farby 3D Pebeo, narzędzia Marthy Stewart, satynowe i niesatynowe wstążki, bawełniane koronki, sznurek, koraliki Liquid Beadz, kilka guzików...
Ot i cała chatynka :)
Gdyby ktoś miał wątpliwości pt.: na co, po co, dlaczego i czemu to służy, uprzejmie objaśniam, iż domek tenże służyć będzie przechowaniu smakołyków typu cuksy i dawkowaniu dziecięciu memu aż do Gwiazdki :) Coś jak ten czekoladowy kalendarz adwentowy :) Przy okazji jest to tzw. "dom wzorcowy" :D


Uff, no to teraz poczułam się jak po wyrzuceniu z siebie "A", pozostaje sukcesywnie dorzucać "B", czyli resztę "świąteczniaków", czuję się zmobilizowana do działania :D Jak ten elf - pomocnik Mikołaja :D
Buziaki i uściski ślę, a wszystkim "świąteczniącym" życzę weny i wytrwałości, szczególnie tym, których twórczość idzie w setki czy tysiące sztuk w ciągu sezonu, tych podziwiam po stokroć ponieważ sama wymiękam przy sztuce nr 5 :D! :*


39 komentarze :

martek pisze...

no,no,no pani normalnie wymiata!
Karolciu świetny jest ten domeczek, normalnie poczułam atmosferę świąt, pierniki , choinka,itd...

ScrappyBlueStones pisze...

Widziałam na własne oczy to cudo! Nawet po tych fotkach trudno sobie wyobrazić jak wiele ciekawych "zakamarków" w sobie kryje! Fantastico :D

Gro pisze...

Absoulte fabolous!!
I love it!
Hugs

nirshya.dwbh pisze...

Jejciu!!!!

To jest wspaniałe!!!!!

Piękna praca!!! Świetne detale, czekam na resztę świątecznych wytworków które gdzieś tam chowasz.

truskawka pisze...

wow ! cudowny ! :):):)

Charlotte Ravn pisze...

Wow This is sooooo amazing! what a fabolous advent calendar house! I love it! You are so talented!

la.li pisze...

Jeśli Ty wchodzisz w sezon świąteczny w TAKI Sposób, to ja się boję zaglądać tu przez najbliższe dwa miesiące. Cudo, po prostu cudo! o_O

Fryne pisze...

ojojojojojojojojojoj - CUUUUUUUUUUUUUUUUUUDOOOOOOOOOOOO, aż boli :*

asia wu pisze...

Och! Piękny jest, wszystkie detale, szczegóły, rewelacja!

A ja idę w kąt z kartkami świątecznymi z którymi beznadziejnie dziś walczę :(

bobinia pisze...

piękny !!! wyjmowane z takiego domku cukierki nabiorą zupełnie innego smaku :) Jak ja kocham Święta ... czekam naresztę serii :)
buziaczki

MonaLisa pisze...

Matko swięta, Karola.................... szczena mi opadła, rece i nogi też, normalnie mam wytrzeszcz oczu---------------TO JEST CUDOWNE, PIEKNE, tyyyle detali, szczegoliki, wycinanki, koraliki, naklejeczki, guziczki.................... jakbym baaardzo chciała toto pomacac sobie.................... przepiekne

Mirabeel pisze...

Cudny domek!! Napracowałaś się!!Efekt powala :* niesamowite...

Jaszmurka pisze...

o łał o_O

Karola, świetny efekt!
Mi też by się taki powstrzymywacz przydał 8)

Ekstra to wygląda.'

A to jest jakaś gotowa "szafeczka"??

lengow pisze...

Przepiękny !!!!

lara pisze...

brak słów i zatyka:)))
taka piękność, że aż trudno coś ją charakteryzującego wymyślić!:)

M.S pisze...

Domek rewelacyjny! Aż chce się patrzeć .. i dotykać :D

Mea pisze...

No i co ja mam powiedzieć ? Absolutnie i całkowicie wspaniały :D
Te detale, wszystko dopracowane w najmniejszych szczególikach ...
No podziwiam.
Obśliniłam monitor. Cały.
;)

moniq75k pisze...

Karola - teraz to już jestem zabita na śmierć ( jak pewne reklamowe zarazki):) Moje adwentowe miasteczko, o którym kiedyś Ci wspominałam niestety nadal jest tylko w sferze pomysłów do realizacji... Twój Domek jest ZACHWYCAJĄCY!!!!!!

ggagatka pisze...

Niesamowity...

Mirabeel pisze...

Mam coś dla Ciebie u mnie na blogu ;)

Zussska pisze...

Już Jaszmurka zapytawszy, ale ja też ja też: czy bazą była jakaś szafeczka, czy Ty tak wszystko siama?
Domiszcze genialne! Wprowadziłabym się natychmiast i zeżarła, co zżeralne...

Karola pisze...

Serdeczne Dzięki Kobitki!:***
Domek gotowy był, drewniany, ja go tylko ubrałam :D
No, jeszcze tego brakuje abym strugała domki z drewna :D

k_maja pisze...

nooo, teraz to padłam................

Ruth Philps pisze...

Oh my goodness this is absolutely beautiful. I love the shape and the 24 drawers, just perfect for altering. Your details are perfect and the photos are lovely.

nowalinka pisze...

No, nie zdziwiłabym się gdybyś go "wystrugała" własnoręcznie ;)
Ale to jak go ubrałaś przyprawia o zawrót głowy i niekontrolowany oczopląs w dzikim szale zachwytu!!! :))

Agnieszka - Anna pisze...

niesamowicie piękny...
rzuca na kolana

menra pisze...

wprost przepiękny:)kolory takie marzycielskie że aż chciałoby się w takim domku zamieszkać z łakociami;)
Wykonanie godne mistrza, aż słów brak!
http://www.absynt.blox.pl

ewa pisze...

Dzień dobry Karola-mam od samego rana niezwykłae doznania estetyczne!! O 6.30 widziałam cudowna tęczę taką na całe niebo:) a teraz Twój domek-chyba jeszcze piękniejszy od tęczy!!!!idę się gapić jeszcze:)

finnabair pisze...

o mamoooooo........... podziwiam talent, zapał i wytrwałość w jednym! cudo!!!!

Almirani pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Almirani pisze...

Wchodzę sobie tu co chwilkę i podziwiam domek. Jest fantastyczny!

Maugo pisze...

olaboga cud miod i orzeszki! jestem pod wrazeniem! znajdzie sie tam cuks dla mnie? :D

Decou pisze...

Prze-pię-kny! Aż słów brakuje :).

qlka pisze...

Fajny:)
Kolory bardziej zimowe niż świąteczne, dzięki czemu jest bardzo dziewczęcy.

Joanna pisze...

Podziwiam nakład pracy, dbałość o wszystkie szczegóły. chętnie zobaczyłabym w realu, bo nawpeno na zdjęciach widać tylko polowę tych drobiazgów

Pozdrawiam
Joasia*

Birgit pisze...

Ohhh my gosh!!! this is gorgeous!! I have a little house like that but haven´t altered it yet! You inspire me to get it out and get started!! :)

Carina pisze...

Hello...

You make so many beautiful things :-)
This is a very smart calender. What is it made of? Some sort or boxes?
Thanks for looking... You are great inspiratino for me...
Have a nice weekend :-)
Carina- Norway

latarnia pisze...

Ten ogrom cudowności domkowych jest powalający :-) I w dodatku jest adwentowym kalendarzem - jak dla mnie to jest świąteczno-domkowe niebo :D
Wspaniały!!!

Doris pisze...

boski!

LinkWithin

.