wtorek, 28 października 2008

Budowlanka

Kolejna budowla, domokształtny twór...
Nudne prawda? ;-)
Spory, dość gruby notes, z podniszczoną celowo okładką, skrakowanym pisklęciem i ... sporą ilością czerni :) To nie objaw depresji, to kolejna próba "przyciemnienia" pasteli, czerni u mnie malutko, ale kto nie ryzykuje... :D
Na szczęście TA czerń jest na tyle sprana, że mieści się w zakresie mojej tolerancji na ciemne odcienie :D Budowa oparta na papierach Crate Paper i My Mind's Eye, stemplach Kelly Panacci i Royal&Langnickel, oraz taśmie 7 Gypsies, prezentuje się następująco:


I jeszcze na dokładkę:
Aga wciągnęła mnie do ankiety czytelniczej, więc postaram się odrazu odrobić zadanie:

1. O jakiej porze dnia czytasz?
W nocy :) przed snem, czasem (rzadko) w ciągu dnia, ale wyłącznie kiedy czytam coś, co nie pozwala odłożyć się na później...
2. Gdzie czytasz?

W łóżku, we wszystkich środkach lokomocji, czasem po prostu polegując leniwie na kanapie łapiąc okruchy wolnego czasu...
3. Jeśli czytasz (na leżąco) w łóżku, to czytasz najchętniej na plecach czy na brzuchu?
W pozycji pół-leżącej lub na plecach...
4.
 Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Zależnie od nastroju jaki mam, albo jaki potrzebuję wykrzesać :D Powieści psychologiczne, historyczne, thrillery, obyczajowe ze szczególnym wskazaniem na kulturę żydowską lub Polskę okresu międzywojennego, na bardzo dobry humor: kryminały pióra J. Chmielewskiej i inne polecane przez przyjaciół, czasem wracam do powieści z dzieciństwa aby porównać wrażenia z "wczoraj i dziś", często czytuję biografie ...
5.
 Jaką książkę ostatnio kupiłaś?
"Zatracona tożsamość Jerzego Kosińskiego" U. Przychodzkiej i "Rzeź bezkręgowców" J. Chmielewskiej 
6.
 Co czytałaś ostatnio?
"Złotą Maskę" T. Dołęgi - Mostowicza
7.
 Co czytasz aktualnie?
"Hrywdę" M. Rodziewiczówny 
8.
 Używasz zakładek czy zginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek to jakie one są?
Zakładek, ale jeśli mi do nich daleko - używam ... ekhmm wizytówek
9.
 Co sądzisz o książkach do słuchania?
Obawiam się, że jedyną "książką" audio jaką udało mi się wysłuchać od poczatku do końca, a nawet wiele razy była kaseta magnetofonowa z Czerwonym Kapturkiem po jednej stronie i z Tadkiem Niejadkiem po drugiej - aplikowana mi kiedy miałam  ok. 4 - 5 lat :D A całkiem serio - nie potrafię się skupić, poza tym głos, jego barwa i intonacja osoby czytającej sprawia, że moja wyobraźnia więdnie, wówczas mam wrażenie, że zostają jej narzucone pewne cechy postaci, wartkość akcji, a ja wolę je sobie wyobrazić z opisu :)
10
. Co sądzisz o ebookach?
Nie używam. Nie mam zdania. 


Ufff, przebrnęłam! :) 
Idę poczytać :D Dobrej nocy wszystkim, przyjemnego dzionka jutro! 


10 komentarze :

finnabair pisze...

ty pracujesz nad przyciemnieniem a ja nad rozjaśnianiem holtzowania ;P
piękny ci wyszedł - piękny w każdym calu...i taki..hmmmm..ciemniejszy jakby? :* ściskam...:)

Zojka72 pisze...

Tak! Ten mi się podoba ;-)

Mirabeel pisze...

Notatnik śliczny! ale u Ciebie wolę jednak róże i błękity ;) nie skojarzyłabym go z Tobą, gdyby nie to, że widzę go na Twoim blogu ;) :*

nirshya.dwbh pisze...

Bardzo ładny!!!
Masz piekny, wyjątkowy styl, który bardzo mi się podoba! :*

Pozdrawiam

martek pisze...

Świetny notatnik, w każdej pracy widać twoją czarodziejską rękę, pomimo że jest ciemniejszy niż pozostałe twoje prace....ale te twoje błękity i róże....cud malina...:)

Jaszmurka pisze...

Karola on jest zajebisty o_O

Strasznie mi się podoba!

ewa pisze...

Piękna "budowla"-coś nieco innego od dotychczasowych klimatów kolorystycznych ale mnie sie bardzo podoba!! Pozdrawiam cieplutko!!

Birgit pisze...

Gorgeous... just gorgeous!!

Ruth Philps pisze...

Stunning..love the depth and colours...just beautiful!!

Maugo pisze...

Sliczny notatnik wyszedl!

LinkWithin

.