wtorek, 9 września 2008

Środowo - to i owo...

Jako, że Najmłodsza bardzo grzecznie nie oparła się wirusom i innym takim szpiegującym w przedszkolu - jest przeziębiona. (A niech to!) Jest w domu. W domu też jest na szczęście Jej Tato, z którym wespół zespół uczą się gotować coś o piętro wyżej niż "gulasz na winie" (z tego co się nawinie...). Dzięki temu mogłam dziś pojechać do hurtowni kraftowej i pozamawiać różne cudaki :) Mogłam też poodpisywać na 40 % e-maili i trochę nadrobić robótki. Późnym popołudniem mogłam nawet pouczestniczyć w kursie decoupage i nauczyć się czegoś nowego (złocenia, pasty strukturalne), mogłam też poczytać Wasze przemiłe komentarze :*


A tam...
Tuż obok i trochę dalej... 
Czekały na mnie informacje o kolejnych miłych gestach, wyróżnieniach...
Irenka i Agnieszka wyróżniły mnie blogową nagrodą:



Ogromnie dziękuję, strasznie mi miło!
Znów jestem zaskoczona,  ściskam serdecznie w podzięce, nie wiem już w jaki sposób mogłabym adekwatnie podziękować za te miłe gesty... pozostaje chyba nadal robić swoje - tworzyć, pokazywać, czasem skrobnąć więcej niż słowo... być w jakiś sposób częścią scrapowego światka, mimo, że trochę obok. Bardzo Dziękuję! 

Drugie wyróżnienie... jest drugie :) Po raz drugi (osz rany, trudno uwierzyć!) wyróżniono moją pracę na blogu Inspirational, tym razem jest to Album "Ku Pamięci". Nie sądziłam, że może aż tak się spodobać! Strasznie się z tego cieszę!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 


A na koniec chciałabym pokazać coś, co zrobiłam już bardzo dawno, ale z powodu problemów z netem, przeprowadzką itp. wyleciało mi z głowy aby pokazać... 
Ramka "kuchenna", w formacie 20 x 20, w roli głównej Koty z Tego Albumu:


Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się ciepło, bo... jesień idzie ;)

2 komentarze :

nirshya.dwbh pisze...

Kolorki bombowe!!!

Super, podoba mi się bardzo!

nowalinka pisze...

Haha, sie usmiałam :)
Nie ma to jak dobre zdjęcie i piękna oprawa :]

P.S. Dużo zdrówka dla Róży :*

LinkWithin

.