piątek, 26 września 2008

{Przymrozek}

"Zbudowałam" kolejny domek, jako, że mania domkowa mi nie mija, co jakiś czas okazuje się, że mam pomysł na kolejny...

W związku z tą drewnianą budowlą (by Tiimari) miałam taką wizję, aby stworzyć coś jesiennego, lecz w nietypowych kolorach, bez brązów, rudości, itp. ciepłych barw, które wprost kojarzą się z jesienią. I zrobiłam :) Ale... wielu osobom kojarzy on się już z ... zimą :D Dlatego też roboczo został nazwany "Przymrozkiem" ;) Takim ... listopadowym :D Nie chciałam jednak, aby był brrrrrrrrrrrr_zimny, stąd ciepłe hasełko :) Takie prawdziwe...
Do jego zdobienia wykorzystałam m.in. papier z kolekcji Out & About No 2. My Mind's Eye, dziurkacz brzegowy oraz niewielkie kółko, naklejki z kolekcji K-Ology Hannah K & Co; oraz farby akrylowe, ptaszka, płotek i koraliki Liquid Beadz z Naszego Hobby.
A do koralików ostatecznie przekonała mnie Zosia, która je przyklejała do filcu, oraz Agnieszka - Anna, którą wczoraj miałam okazję wreszcie poznać osobiście i całkiem na żywo i to niespodziewane, sympatyczne spotkanie bardzo mnie ucieszyło :) Czerwone koraliki skojarzyły mi się z owocami ostrzokrzewu, a że wszystko w tym domku jest umowne lub symboliczne - liście już są innego gatunku :D Dzięki zabawom z papierem wyhodowałam roślinną hybrydę :D



Pozdrawiam ciepło wszystkie zmarźluchy, mam nadzieję, że te promyki słońca, które mi poprawiały humor przez ostatnie dwa dni dotarły i do Was, niechże się zatrzymają na dłużej! Na przymrozki mamy czas :D 
Macham radośnie~! Do następnego!

36 komentarze :

VyanMica pisze...

wow!!! lucky bird :D

alcoholinky pisze...

absolutely stunning! what beautiful colours.

Niebiesko_Oka pisze...

rewelacyjny domek!!!!!!
0_o
kolorki przecudne!!!

a płotek i dachówki są genialne!!!
:D

Mirabeel pisze...

ach! cudowny!!

la.li pisze...

Yyyh, kiedyś tu przyjdę, padnę i nie wstanę... To najpiękniejszy domek, jaki kiedykolwiek widziałam. Serio :)

Kristine pisze...

My gosh Karola!
This bird house is the most stunning ltered piece I have EVER seen!
So many beautiful details put into it!
I love it;)
I hope you'll have a wonderful weekend!
Hugs
Kristine

Ewelina pisze...

Śliczny- najchętniej to sama bym w nim zamieszkała !

mamaluke pisze...

This is just soooo beautiful! I love your use of the punches, gorgeous! Thank you for sharing and inspiring me!

martek pisze...

Karol, domek jest rewelacyjy, śliczne kolorki, zwłaszcza że wszelkie odcienie niebieskiego, to moje klimaty. A co do przymrozków, to plllizzzz jeszcze nie, bo mój alyl jeszcze gotowy nie jest, a w temperaturze poniżej 10 stopni cięzko tworzyć wytworki...

bomiel pisze...

Przepiękny.

Almirani pisze...

Miałam dziś zapytać o te domki :-) Czy ja go dziś widziałam? Fantastyczny :-)

kalanchoe pisze...

wow!!!!!!!!!!!!!!!!przepiekny!!! nic innego nie można napisać... chyba zacznę lubić przymrozki...

Charlotte Ravn pisze...

Wow this is fantastic! So many wonderful details and everything fits so perfect together as always! You are a genius!

Anonimowy pisze...

Cudoooo!
Monika

Anabelle pisze...

This is one of the most beautiful things I've ever seen!!!

yovi pisze...

No piekna chatka ci wyszla!!
Kolorki urocze! I ten ptaszek!!

Ania z poddasza pisze...

Karolka, rewelacyjny jest ten domek!! tak sobie rozmyślałam dzisiaj nad nim i stwierdziłam, że to, że zajęłaś się papierowym scrapem to jedna z najwspanialszych rzeczy jaka spotkała nasz świat ;)

mia_mi pisze...

Piękny domek!

Zussska pisze...

Jesoo jest przepiękny! A płotek rozłożył mnie na łopatki!!!!!
Kolorki rewelacyjne! Wszystko rewelacyjne! Uwielbiam.

nowalinka pisze...

o RANY, O RANY, O RANY!
Piekny domek, zwłaszcza z kawałkiem płotku...jak na przymrozek to całkiem ciepły i przyjemny :))

ewa pisze...

Cudny scrapowy domek!!! ściskam serdecznie ewa!!

Izabella pisze...

Napatrzeć się nie można, po prostu rewelacja, w każdym szczególe :D

anet pisze...

piękny, cudnie dopracowany:)

Jaszmurka pisze...

Powalający! Te wszystkie detale...

o_O

bomba!

qlkowa pisze...

Ten domek jest przecudowny!!!!

a.batory pisze...

ojezuojezu
:)
to komplement (wyjaśniam) ;)

moniq75k pisze...

O - w mordkę jeża !!! (nie to, że mam coś do jeży). Karola, nie przestaniesz mnie zachwycać nigdy. Z tymi dachówkami i płotkiem jak marzenie poszłaś po bandzie maksymalnie. No cudowny jest w każdym detaliku. Aaaa, co ja tu będę bez sensu się ślinić... WOW!!!

chwilka13 pisze...

och!!! jaki piekny - zacznę lubić przymrozki :)))

virginie 57 pisze...

absolutely beautiful, I love

E pisze...

jesteś niesamowita!

brydzia58 pisze...

wchodze tu poraz enty oglądac ten domek , jest.....zaje.....niemoge się go naoglądać :))))

Gabcia pisze...

cudny doemczek,aż chciało by sie w takim zamieszkać:)

Bea pisze...

ZACZAROWAŁAŚ....

i pieknie ten domeczek nazwałaś ;)
i brawa dla Zosi za przekonanie do paciorków :) ślicznie im tu :)

ScrappyBlueStones pisze...

Zimy nie polubię,ani przymrozków, ani innych takich... Ale Twoje domki!!! W nich się tylko kochać można!

No i jeszcze jedno! Oswajasz dla scrapbookingu całą masę rzeczy/dodatków, które normalnie wszyscy omijają z daleka!!

Jak tylko się będziemy mogli ruszyć z domu, muszę to cudo na własne oczy zobaczyć!!!

Nela5 pisze...

wow karola..piękny domek !!!

dachówki mnie zauroczyły !!!

jadwiszka pisze...

cudowny.... marzą mi się scrapy mojego Żuczka, ale ciągle brak czasu...poza tym- mam wrazenie, ze robi się przy tym straszny bajzel- a brak mi dokladnosci, pomyslow, precyzji...i wychodzi na to, ze chyba muszę oddać sprawę w czyjes ręce;)

LinkWithin

.