piątek, 19 września 2008

Perfect Beauty?

Może i beauty ale czy perfect? ;) Dla nas - rzecz jasna - tak :) ale kłócić się nie będę :D

Kiedyś, podczas jakiegoś obiadu na mieście, okazało się, że mamy przy sobie mały aparat, całkiem przypadkiem. Popstrykaliśmy troszkę fotek Najmłodszej. Ok, Tatko pstrykał, tatko pięknie uchwycił to, co kochamy w naszej pociesze, a co tak trudno określić, więc nawet nie próbuję :D Kolejny raz wypadła sesja - od powagi do wariactwa w minutę, kolejny raz - same portrety. Czasem naprawdę niczego więcej mi nie trzeba, żadnej historii, żadnej ideologii, żadnej poetyki i patosu, bez anegdoty, bez reportażu. Sięgając wstecz - ja chyba naprawdę ukochałam scrapowanie portretów :D Tak dużo ich w moich pracach... ale pewnie będzie więcej...
Tym razem TagBook :


30 komentarze :

Kamilcia pisze...

jak dobrze, że wreszcie się ze zmianami uporałaś :) tagbook rewelacyjny, a Róża to urodzona modelka :) robisz dla niej naprawdę cudne pamiątki. apropo's - też uwielbiam portrety i to najbardziej takie z serii"sama twarz albo kawałek twarzy" ;) Aż wstyd, że moje dziecko jeszcze ani jednego albumu nie ma...

rudlis pisze...

Po prostu piękny :)))
A mała bohaterka na zdjęciach śliczna :)

Mirabeel pisze...

Piękny!!! Zresztą już o tym wiesz ;) :*

Charlotte Ravn pisze...

Wow This is so beutiful, love all the details and the colours! And she sure is a perfect beautie that sweet little girl :)

VyanMica pisze...

this is so beautiful, that i can´t find the right words *wow* you are an artist!!! i admire you!!! vyanmica

eight pisze...

Piękny i idealny jest ten album! Świetne portrety!

mamaluke pisze...

WOW WOW WOW!!!! This is stunning! I love your work, but this is really beautiful!

Fryne pisze...

zdecydowanie perfect i zdecydowanie beauty :)

ZIELONA pisze...

Po prostu uwielbiam albumy w Twoim wykonaniu!!! Mogłabym tak siedzieć i studiować szczegół po szczególiku :)

AGA pisze...

Love what you have done with this.... jest to cos slicznego!!!

bibbi pisze...

WOW, this is beautiful - perfect!

Agnes pisze...

Albumik jak zresztą wszystkie twoje prace śliczny.
Jesteśmoim nigdy niedoścignionym wzorem, po prosztu iwielbiam tu zaglądać i trochę sobie powzdychać.

Aha Roża jak zwykle-cudo!

truskawka pisze...

piękny ! :)

Jaszmurka pisze...

Bomba!

o_O

kształt cudny, kolory i te wszystkie dodatki...

Świetny- zmacałabym go jak się patrzy 8)

Zojka72 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Zojka72 pisze...

Jak zwykle super!

Eva Dohn pisze...

What a stunning album!

Rae pisze...

Idealny! Róża na zdjęciach jak zwykle śliczna, a oprawa cudna.

yovi pisze...

masz w domu prawdziwa "perfect beauty" ale nie tylko corcia ci sie udala! Album tez :D
Piekne papiery, piekne kolory!!

Anonimowy pisze...

Absolutnie przepiękny, jak zwykle. I dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Bardzo podoba mi się kształt. Czyli jak zwykle - REWELACJA.
Monika

Babsko pisze...

zabrakło mi słów...

piękny!

Gulka pisze...

Przecudowny! zdjęcia po prostu są najpiekniejsze na świecie, bo Twoja córka jest taka :) a oprawiłaś je po prostu rewelacyjnie, brak słów..

Bea pisze...

Nie no, już któryś raz oglądam i tak mi się podoba bardzo, że nie wiem co napisać. Karola, totalnie mnie oszołomiłaś... ;)

anet pisze...

cudny jak nie wiem co!!!! kolorki, fotki, kształt, detale:) ech....

ibisek1 pisze...

Karola, ten album jest prześliczny. Serce mi zwalnia i przyspiesza jak na niego patrzę. A Róża jest prześliczną dziewczynką i jestem pewna, że wyrośnie z niej piękna kobieta. Pozdrowienia dla Was wszystkich.
Ewa

UHK Gallery pisze...

O matko jaki cuuuudny!!!!!!!!!

k_maja pisze...

padłam..... Już dawno mnie nic tak nie zachwyciło....

GENIALNE!!!!!!

elfik pisze...

napatrzec sie niemoge. brak slow wiec pomilcze i popatrze.

mrouh pisze...

Jestem zaniemówiona:-) Świetne kolory, jedno z moich ulubionych zestawień. zdjęcia wkomponowane idealnie. Można patrzeć i patrzeć... i wzdychać i wzdychać....

Anonimowy pisze...

szkoda ,że nie mam takiego talentu oddałabym wiele za jeden taki piękny maleńki albumik dla córci:) prace są przepiękne wszystkie !!! ania

LinkWithin

.