czwartek, 11 września 2008

Misiek

Przedwczoraj udało mi się (??) zrobić mały obrazek, nietrudno się domyślić dla kogo :D

Prościzna, ale ja tak dawno nie próbowałam decoupage, że technicznie zaliczam go raczej do porażek aniżeli sukcesów, w każdym razie Najmłodszej się podoba :) Takich wyrozumiałych odbiorców życzę wsztkim :D
Na surową deseczkę pomalowaną na biało, nakleiłam motyw z serwetki, domalowałam "w tle" kratkę - siatkę i całość polakierowałam satynowym lakierem z serii Aquagel ToDo. Papierowy sznurek z drucikiem zastąpił zawieszkę, do tego skrawki wstążek i oto jak łatwo uszczęśliwić potomstwo :)
Jakość zdjęcia zrzucam na ponuractwo za oknem :)
Pomyślałam, że nazwa bloga trochę zobowiązuje,w końcu mogłam go nazwać "Karola Scrapuje"... więc uznałam, że czas ponadrabiać zabawy innymi technikami, oby tylko czasu na radosną twórczość starczyło :)
Posyłam wirtualne promyki słońca wszędzie tam, gdzie dziś szaro i kawa leje się strumieniami :D



13 komentarze :

anet pisze...

no pięknie:)
a tak w ogóle dekupażowałyśmy w tym samym czasie..... ja z mojej twórczości serwetkowej pewnie jeszcze bardzo długo nie będę zadowolona....

Agnieszka - Anna pisze...

słodziakowe i bardzo sympatyczne...
i czego właściwie więcej trzeba?
;)

nirshya.dwbh pisze...

Jakie słodkie!!!!

truskawka pisze...

sama słodycz :) śliczność :)

martek pisze...

piękny i taki słodziutkowo uroczy

Mirabeel pisze...

fajowy misiak! :*

la.li pisze...

Jaki słodziachny :D

nowalinka pisze...

Och, pieknie wyszło....Misiek z różą w łapce...nono :)
Świetnie domalowana kratka i kolorki takie miłe :)
Nie dziwię się, że Róża szczęśliwa...nie jedną dużą dziewczynkę taki obrazek bardzo by ucieszył :))

Bea pisze...

Karola, no wiesz...może i prościzna, może i łatwizna, ale tak uroczo to skomponowałaś, że po prostu mogłabym se zabrać do domu :D Także powiedz najmłodszej żeby strzegła, bo jest ktoś kto lubi misie... ;)

ZIELONA pisze...

Ślicznie Ci wyszło decu :) Sama chętnie powiesiłabym sobie taki obrazek ;P

Karola pisze...

Dziękuję kochane :*

eight pisze...

Bardzo prosty i dlatego bardzo mi się podoba!

finnabair pisze...

czego sie miśka czepia? dobra robota, decu jak trzeb do tego taki sympatyczny....

LinkWithin

.