poniedziałek, 22 września 2008

Królestwo i pół księżniczki ;)

Bardzo lubię wyzwania. Serio. A najbardziej takie, w których wspólnik do zabawy nie popędza i nie narzuca zbyt wiele. Taka łaskawa okazała się Aga, ponieważ nasze wyzwanie polegające na ozdobieniu bazy - zamku miało swój początek... hmmm... dawno? A może dawniej :D

Baza pochodzi ze sklepu Dominiki Scrapiniec i jest fantastyczna, natomiast mnie chyba wszystkie wizje na ten zamek przerosły o głowę i ... wciąż zmieniała mi się koncepcja, długo nie mogłam do niego zasiąść, a kiedy już zaczęłam - szło jak po grudzie :/ Jest jaki jest :)
Zamek tyle ma wspólnego z zamkiem, co kształt, cała reszta - swobodna interpretacja, zdjęcia Róży z zabawy na którymś z placów zabaw - znów znać reporterskie oko Tatuśka :) 
Mogłabym dodać na każdym zdjęciu jakąś koronę czy cuś... Mogłabym poświecić błyskotkami... Mogłabym, ale tego nie zrobiłam, nie wiedzieć czemu... :/ Kolejny zamek napewno będzie inny :D za jakiś bliżej nieokreślony czas, natomiast mam pomysła na inne bazy od Dominiki, ha! 

Przecudny i słodziachny zamek Agi można zobaczyć TUTAJ, a oto moja (bardzo swobodna) wariacja nt królestwa i nie całkiem księżniczki ;)


Dziękuję Wam pięknie za komentarze i odwiedziny! Z moim gardłem lepiej :D Kaktus przeobraził się w cudny jazzowy alcik :D Mogłabym nim dziś dzieci straszyć :D Buziaki i do następnego!

29 komentarze :

Mirabeel pisze...

Jest boooskiiii!!!!! rewelacyjne połączenie kart! Właściwie to nie jestem zaskoczona, bo wiedziałam że pokażesz piękną pracę!! dziękuję za wyzwanie Karola!! :* i do następnego ;)

martek pisze...

Karol cudny zameczek i efektownie połączyłaś karty. Świetnie kolorstycznie.... no co ja biedna mam dodać ...REWELACJA!

Lena Katrine pisze...

Oh my God! This is beautiful! Such nice colours, and adorable embellishments! I love your paperwork!

;o)

ulrika_m pisze...

I can't understand a word on your blog, but I think the images speak for themselves. This is an absolutely beautiful album! Wow!

prolka pisze...

Prześliczny zamek! Uwielbiam twoje prace i twój styl:) Boskie!

bomiel pisze...

Przepiękny,super praca.

ggagatka pisze...

WOW! udowny. Taki lekki, delikatny baśniowy. Dzięki kolorystyce od razu kojarzy się z jakimś czarodziejsckim zamkiem w chmurach.

Bea pisze...

Karola super!!! Magicznie i w ogóle Zazdroszczę Róży tego królestwa!!! :)

Fryne pisze...

cudowny!!!!!!!! ja się teraz zmagam z tą samą bazą na konkurs scrappassionowy i ... chyba polegnę po tym, co tu zobaczyłam :)
nie dla mnie takie turnieje ...

Almirani pisze...

Piękne :-) Pozdrawiam.

ibisek1 pisze...

Zamek też cudny. Jak pomyślałam, że będziesz ozdabiać tą bazę, to w pierwszej kolejności przyszło mi do głowy, że użyjesz tych swoich słynnych "cegiełek", których użyłaś w domkach zapałczanych. Ale ta interpretacja jest równie zniewalająca.

Zojka72 pisze...

Nic dodać, nic ująć ;-)

ScrappyBlueStones pisze...

wystarczyło wyjechać na trzy dni i... szaleństwo! Znów tyle pięknych rzeczy!!

eight pisze...

Właśnie widziałam u Mirabeel jej wersję.
Przesłodki album, i jak tu nie zrobić Oldze podobnego.. :D

nicktośka pisze...

przepiękny!!!!

UHK Gallery pisze...

Rewelacyjny jest!!!!

taja.85 pisze...

Ślicznościowy ten zameczek, pięknie ozdobiony, a baza pierwsza klasa (tu pokłony w stronę Gizmo :).

lengow pisze...

Twoje prace są zjawiskowe, inspirujące i tak niesamowicie rozpoznawalne.

To tak jak z atystami wszelkiej maści, widać ,że to Twoje dzieło, właściwie arcydzieło.

POzostaje w pokłonie już od jakiegoś czasu.

Pozdrawiam i dziękuję !!!!

Beata Ewa pisze...

Padam!! Jest przepiekny!!!
Tak mnie zainspirowalas ze lece zamawiac te baze :-)

nowalinka pisze...

Ale wysyp cudów, znowu mam zaległości...

Zamek bazowy przepiękny!
I otwierany tak inaczej, super!!!

Gabcia pisze...

Jest piękny mimo ,że nie ma w nim koronek i typowo zamkowych dodatków,jest śliczny:))

Babsko pisze...

bombastyczny!!
niby zestawiasz te same kolory (niejako Twój znak firmowy), niby listki i kwiatki dość często u Ciebie goszczą a za każdym razem każda praca wygląda inaczej :))

super!

alcoholinky pisze...

just delightful. I was looking at this book the other day. what a beautiful way you've decorated it. the colour scheme is gorgeous.

anet pisze...

cudnie wyszło oczywiście jak zawsze:)

Jaszmurka pisze...

Karola. I właśnie przez to (a raczej dzięki temu :P ), że nie jest taki jak inne zamki- wiesz słodki, królewnowy. Jest świetny! Kolory... zdjęcia. No bomba :D

moniq75k pisze...

Cholera jasna - ja ja strasznie chciałabym choć raz zrobić coś Karolo-podobnego!!! Liftować Cię zacznę czy coś. Fantastyczny zamek, fantastyczny!!!

Agnieszka - Anna pisze...

Widziałam, widziałam!!!
zawsze chciałam zobaczyć Twoje prace na żywo (no proszę wystarczy wizualizować...)
cieszę się, że nie rozczarowały
pięknie dokładnie wykonane, zachwycają jeszcze bardziej niż na zdjęciach...

pozdrawiam :)

Niebiesko_Oka pisze...

BOOOOOOOOOOOOOOSKI!!!!!!!!!!!!!!
padłam z zachwytu nad nim 0_o
kolorki, zdjęcia, dodatki . . .
i genialne połączenie kart!

!!! REWELACJA !!!

qlkowa pisze...

Ło jacie..!!!!!!!
Cudny albumik!!!!!!!!

LinkWithin

.