piątek, 19 września 2008

{Klasyczna & Nostalgiczna}

Ramka. A właściwie dwie, zamówieniowe ramki stojące. 
Do kompozycji przekazano mi zdjęcia już wywołane... ba, oryginały, jedyne egzemplarze! Zdjęcia owe to bardzo cenne pamiątki Mamy i Córki, a wyzwanie - nie lada odpowiedzialność, nie lada stres... Dostałam tzw. "wolną rękę", "zielone światło" itd. czyli "zdaję się na Panią" (uwielbiam! Serio, serio!) i radości nie było końca :D Od pierwszej chwili była wizja. Dwie wizje. 
Klasyczna i nostalgiczna, jak je sobie roboczo nazwałam. 
Takie oto są rezultaty:

Pierwsza:


I ta druga:




10 komentarze :

martek pisze...

śliczne rameczki, moim zdecydowanym faworytem jest ta druga
..a muzyczka na blogu super, zaraz otworzę sobie twoją stronkę i posłucham dłużej...

Zojka72 pisze...

Ktoś tu ponoć nie lubi żółtego ;-)

Almirani pisze...

Prześliczne rameczki :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

lara pisze...

jakie cudne obydwie!:)

Mirabeel pisze...

Dobrze,że siedzę! Cudne ramki!!! Ta druga jest niesamowita!!!! Kwiaty na niej są obłędne!

mohika pisze...

Śliczne, ja też zakochałam sie w tej drugiej.

la.li pisze...

Obie! Obie idealne :)

bomiel pisze...

Obie ramki fantastyczne.

Karola pisze...

Bardzo Wam Dziękuję! :*

eight pisze...

I kolejny raz przekonuję się, że żółty to całkiem fajny kolor! Pierwsza ramka jest świetna, wspaniałe zdjęcie i "pięknie ubrane"

LinkWithin

.