poniedziałek, 4 sierpnia 2008

Tup tup...

Uff... Przytuptałam do siebie. Ależ mi było daleko :) Rozleniwiona i uradowana wyjazdem i różnymi_takimi_innymi, rzucona brutalnie prosto z beztroskiej chwili w wielki wir roboty - zapomniałam o blogu. Postaram się nadrobić, jak zwykle falami :)
Na pierwszy rzut mini album - taki niespodziewany wytwór :)
Podczas krakowskiego spotkania, w kwietniu dostałam od Nowalinki zdjęcia jej córeczki, spontanicznie zgodziłam się "coś" z nimi zrobić :)
Od spontana do efektu upłynęło dość dużo czasu, ale to wszystko przez moje osobiste opory przed granatem, gdzieś tam się jeszcze przewijał róż, żółty, zielony... hmmm... nie było łatwo :)
Przymierzałam te zdjęcia do miliarda papierów i nic. Kompletnie nic. Z szeregu wizji i natchnień została garstka czegoś mglistego, aż... dotarło kolejne zatowarowanie od Kelly Panacci, a w pace - m.in. nowa kolekcja 360 Degrees - tam jest granat, jest zieleń, trochę pomarańczu - wielki mix kolorów okraszony motywem KÓŁEK! Zdjęcia same wśliznęły się na te papiery i tak powstał ten albumik. Mocno kolorowy, chaotyczny, możliwe, że nawet wesoły :D Prosty, jeśli brać pod uwagę moje ciągoty, szczególnie okładka :)))
Bliskie mi kobitki powiedziały, że wyraźnie widać, że nie czuję tych kolorów - zgadzam się, ale cóż z tego, fajnie było zrobić coś spontanicznie... ekhmmm mimo, iż trwało to kilka miesięcy ;)
Co więcej - za moment będzie 2 album, z tej samej kolekcji, ale w moim przekonaniu - całkiem inny :)
Tymczasem - Nowalinkowa niespodzianka, która sprytnie wysłana w okolicach urodzin tejże - podobno wprawiła ją w osłupienie :D - acha - pewnie kompletnie zapomniała o tych zdjęciach! :)


Pozdrawiam ciepło !!!

12 komentarze :

martek pisze...

Karola świetne prace robisz, coś podejrzewam że w nauce scrapowania będziesz moją guru.
pozdrawiam Marta

bomiel pisze...

Piękny album i modelka.Całość wykonania fantastyczna.

wolfann pisze...

mmm...jak tu ładnie...:)

bobinia pisze...

nareszcie !!! już się nie mogłam doczekać kiedy wrócisz i wstawisz coś nowego :) - jestem chyba uzależniona od twoich prac ;)
a Nowalince zazdroszczę - piękny albumik jej sprezentowałaś, warto było czekać od kwietnia :)

Niebiesko_Oka pisze...

Album superancki,
Twoje prace są mega inspirujące!!!

I tak jak bobina-uzależniona od Twoich prac jestem :D

ScrappyBlueStones pisze...

Świetnie, że już jesteś! Świetnie, że można znów sobie popodglądać :) Wesoło i kolorowo!!!

Steph pisze...

Wow, your work is beautiful! I only wish i understood your language so i could see where you buy your scrapping papers etc from! I love the little birds you have used on various layouts...i wonder if they are rubber stamps. Love your work :)

ewa pisze...

Karola-właśnie wróciłam z wakacji i naprawiłam systemy w komputerze (bo wirusa miały biedule) wchodzę sobie na Twój blog i ...rozpływam się po prostu-jestes dla mnie guru scrapowania !!!!! wszystkie prace cudownie -prosze nie posądzać mnie o czadzenie!!! idę sie jeszcze pogapić....

qlkowa pisze...

Piękny!!!

Fryne pisze...

ja bym chciała mieć takie fekty jak Ty tutaj przy "nie swoich kolorach" :P

Gro pisze...

I really love your work. All the details and your fabilous way with colours.
I have an Award for you. Take a look in my blog to get it!
http://groskortblogg.blogspot.com/
Hugs

nowalinka pisze...

Ach, ten albumik jest cudny :)
Nie moge się go namacać i oczu nacieszyć, niby bez wielu dodatków, ale i tak wesoły i kolorowy :)
Modelce też sie podoba :))
Dziękujemy ogromnie i wspólnie :*

LinkWithin

.