piątek, 8 sierpnia 2008

Żółtko, białko, trochę nieba...

... czegóż więcej mi potrzeba?
Trochę farby i papieru, rub-onsów wielu,
guzików i kwiatów masa -
tworzy komplet dla Bobasa :)

Rymuję, bo nieźle się czuję ;)
A oto komplet dla nowo narodzonego chłopczyka, w składzie (komplet, nie chłopiec - rzecz jasna...):
1. Kartka Okolicznościowa
2. Ramka z podpórką na jedno zdjęcie 9 x 13
3. Mały chustecznik
4. Pudełko w kształcie gwiazdy na mały prezent

Oficjalnie przyznaję się, że ostatnio kierują mną uczucia wyższe do rubonsów :D
Poza tym - znów się zaczynam "nie wyrabiać" :/ hmm... jak to możliwe???
Pozdrawiam weekendowo i Dziękuję Pięknie za komentarze!
Uściski!

19 komentarze :

Ingrid pisze...

Karola!!!
śliczny komplecik!!!
kwiateczki guzikowe są cudne :o)
widzę, że służy ci "siedzenie" w sklepie, hihi
przesyłam mnóstwo buziaków
i uścisków :o)

bomiel pisze...

Przepiękny komplet.

Mirabeel pisze...

o kurcze!! rewelacyjne połączenie kolorów!! pudełko gwiazdka mnie zachwyciło ;) świetny komplecik :*

Niebiesko_Oka pisze...

Śliczny komplecik!!!!!
Słodki, ale nie przesłodzony.

Cudnościowy!!!
Oczu od niego oderwać nie mogę!!!
0_o

Costa pisze...

ja dopiero raczkuje w scrapbookingu
uwielbiam tu zaglądać..
świetny komplecik !
Pozdrawiam

Beate pisze...

Oh, wow!! This is fantastic! I love your work. :)

nowalinka pisze...

Ale urokliwy komplet poczyniłaś! :)
Pisałam juz, że uwielbiam dziecięce prace w Twoim wydaniu? Świetne są i takie radosne jak być powinny :)

Kamilcia pisze...

piękne !! chustecznik mnie powalił - bo ja zagorzała fanka chusteczników jestem, haha - tylko jak na razie jedynie decoupagowałam je ;)

Anonimowy pisze...

Karola jestes moim guru :P komplet zapisany w moich inspiracjach. jest cudowny. swiezy, lekki, doskonale skomponowany. pozdrawiam

zielona pisze...

Jaki słodki... :) :) Kształt pudełka mnie olśnił ;P Mogę sobie zapisać ten komplecik jako inspirację? Może kiedyś coś podobnego stworzę choć nie tak pięknego ;)

Birgit pisze...

This is so cute!! :)

jaśminowasia pisze...

genialny, te kolory, życie...

truskawka pisze...

rewelacyjny komplet ! jest tak czysty i nieskazitelny (:D ) ,ze napatrzeć sie ni moge :) super :)

Anonimowy pisze...

ja z innej beczki
bardzo prosze o odpowiedz na moje pytanie o statystyke odwiedzenia bloga
w jaki sposób sie dowiedzieć ile osób odwiedza blog
nie moge odnalezć tej opcji bardzo prosze o odpowiedz na moje pytanie o statystyke odwiedzenia bloga
mój mail mejkmejk@gmail.com

moniq75k pisze...

Już dawno wyczerpałam swój zasób słownictwa, by komplementować Twoje prace... Wyrazem mojego podziwu jest nominowanie Cię do Oscara (no prawie)- szczegóły na moim blogu :)

Dawn pisze...

Hi Karola!

My word these items are just gorgeous and so perfect

Hugs

Dawn

Marsza pisze...

Często rano wpadam tu z Kawą na dobry początek Dnia!
Teraz, choć nie jest ranek mam dla Ciebie Niespodziankę!!!!
Zapraszam do mnie na Bloga;)

taja.85 pisze...

Jakie słodkie rzeczy stworzyłaś. Najbardziej rozwala mnie pudelko na chusteczki, bo nie wpadłabym na to, by zrobić :)

Desiree pisze...

Its adorable! So cute! Love it!

Have a nice weekend!
From Desiree in Norway

LinkWithin

.