środa, 6 sierpnia 2008

Scrapbooking - następne pokolenie

W paczce z dalekiej Kanady przyleciało coś specjalnego. Coś dla Róży. Coś, za co moja 3,5 - letnia latorośl zabrała się z entuzjazmem i coś tam sobie działa po swojemu :D Wprawdzie 1 stronę na tydzień, ale zawsze coś! Obiecałam komuś, że pokażę zdjęcia z tego "tworzenia", a tak się dziś złożyło, że zabrałam najmłodszą do pracy i tak sobie tworzyłyśmy - ja swoje, a ona swoje :D, przy okazji pstryknęłam parę fotek, nie bez trudności, bo Róża ostatnio przechodzi fazę od pozowania do chowania się przed aparatem :)
Zapraszam na seans :

Scrapbooking - Next Generation

Od początku:
Był sobie Funtastik Mini Album Kit od Kelly Panacci, z małym albumikiem (15 x 15), papierami, naklejkami, tekturkami, o taki:


Tak wygląda " na żywca":

Zdjęcie należy przykleić do podłoża :D


A dodatki najpierw przymierzyć:

I jeszcze poprzymierzać:


Czasem coś wyciąć...

...w radosnym szale tworzenia:

A na koniec dostajemy oto - dwie strony albumu przez pół dnia - ślimacze tempo odziedziczyła po rodzicielce :D


Dziękujemy za uwagę :) Pozdrawiamy ciepło!


10 komentarze :

Mirabeel pisze...

fiu fiu! następczyni rośnie!! i pomyśleć jakie ma materiały w zasięgu małych rączek o nauczycielce nie wspomnę! Ja zbieram wszystkie prace Alicji, ale muszę się kiedyś skusić na podobną sesję zdjęciową tym bardziej, że Bartek też lubi kleić ;]

finnabair pisze...

no proszę, zdolna mama - zdolna córka - super, że ją także to wciąga - możecie razem pracować :)

lara pisze...

:)
super:)

yovi pisze...

o rany!!!
Nie tylko odziedziczyla slimacze tempo ale i TALENT!!!!
jestem pod wrazeniem co potrafi sworzyc taka mala istotka!!!!!!!!
Jacieeeeeeee

moniq75k pisze...

Hahaha- wyssała tego bakcyla z mlekiem Matki:) Wielkie brawa dla Róży.

PS - nigdy przez myśl nawet by mi nie przeszło, że tworzysz w ślimaczym tempie. Biorąc pod uwagę ilość prac, musiałaś zacząć chyba już w przedszkolu. Pozdrawiam cieplutko!

bomiel pisze...

No superowo wyszło.Widać ze zdolności po mamie ma.

Kamilcia pisze...

rewelacja !! mój Bartek na razie tylko namiętnie stempluje, tnie wzorki i zachwyca się wszystkim " mamusia ale to piękne " ;) a i laurki robi, no, ale to chłopak, więc mu wybaczam ;) no i jego działania w niczym nie przypominają początków Róży ;)

Babsko pisze...

cóż z tego, że tylko dwie! ale jakie dwie!!!

zdolności Ci rosną pod okiem!!!

brawa dla Róży!

nowalinka pisze...

Ulalala! Konkurencja Ci rośnie na potęgę :)) I takie piękne początki :)

chwilka13 pisze...

bardzo radosne fotki!

LinkWithin

.