czwartek, 28 sierpnia 2008

Ślubne klimaty

Ślubne klimaty nie są moją domeną, ale czasem warto podjąć się i czegoś ślubnego - dla odmiany :) Tym razem ramka z podpórką, 20 x 20 cm, zamówiona jako niespodzianka "po ślubna" od przyjaciół dla Młodej Pary, ze zdjęciem z uroczystości. 

Dużo kwiatów - jak zwykle :))), ale tym razem wykorzystałam też moje nowe Primy, wcale nie papierowe :)
Czeka mnie jeszcze ślubny album, ale za jakiś czas, do tej pory możliwe, że przekonam się do ślubnych klimatów :)
Ściskam wieczornie i Dziękuję Pięknie za odwiedziny i komentarze!


14 komentarze :

qlkowa pisze...

Ładne!

Mirabeel pisze...

Ty nie czujesz ślubnych klimatów??hihih dobry żart! ramka jest świetna!!! i te liście!!

Almirani pisze...

Witam :-)
Ślubne klimaty czujesz świetnie. Tak jak i wszystko inne. Oglądałam mnóstwo Twoich prac, są fantastyczne.
Znam Twój blog jeszcze z czasu, kiedy nie byłam bloggerką :-)
Pozdrawiam serdecznie i życzę ogromu pomysłów :-)

Salte pisze...

Amazing - Fantastic! i love your work!

Kamilcia pisze...

świetna !! ja nie widze, żebyś klimatów nie czuła. Całość ogromnie mi się podoba... i co...i znowu nudna jestem, że tak wszystko mi pasuje... no dobra, coś mi NIE pasuje - że za mało prac wstawiasz... i że dawno się nie widziałyśmy. Pozdrawiam ciepło :)

p.s. też mam w planach album ślubny ;)

Ania z poddasza pisze...

Karola!! piękny!! przepiękny!! i proszę nie marudzić!! bo jest doskonale!!

pam pisze...

Zapraszam na mój blog i baaardzo proszę o opinie bo chcę wiedzieć co robię źle by móc robić to dobrze.
Pozdrawiam
www.pam-scrapbooking.blog.onet.pl

nowalinka pisze...

Ach te kolorki fantastycznie "sprane" :)
Podobają mi się ogromnie te podłuuuużne liście :)
Świetnie skomponowane :)
Pozdrawiam Tą, co nie czuje ślubnych klimatów :*...khem...khem ;)

nicktośka pisze...

ależ to cudne!!
delikatne i wytworne... liście przepięknie dopełniają całość!

finnabair pisze...

oj czujesz ślubnego bluesa, czujesz...a kwiatki faktycznie nie papierowe - super tam pasują :)

david santos pisze...

Great!!!
Congratulations.

nirshya.dwbh pisze...

Prześliczne!!!!

Mogłabym się gapić godzinami...

Arlene pisze...

Po długotrwałym obserwowaniu bloga odważam się w końcu "coś" napisać w komentarzu ;) Cóż powiedzieć, dzięki temu miejscu w sieci zainteresowałam się scrapbookingiem. Pozostaje jedynie podziękować! :))
Twoje prace są (nie będę oryginalna) przepiękne! Nic, tylko patrzeć i patrzeć :D
Pozdrawiam serdecznie!

martita pisze...

przejzalam sporo Twoich wpisow i jako laik jestem zachwycona :) mam nadzieje, ze jak juz wejde bardziej w klimaty scrapbookingu dojde do takiej perfekcji jaka widze w Twoich pracach! pozdrawiam serdecznie! :)

LinkWithin

.