poniedziałek, 18 sierpnia 2008

Jestem gdzieś...

... lecz nie wiadomo gdzie... :D
A właściwie - zapomniałam jak się nazywam, gdzie mieszkam, adres swojego bloga a nawet swój adres mailowy :D Zarobiona po uszy. Ekhmm... którego dziś mamy? Hę? Środa czy niedziela?
Odwiedzający me scrapowe pielesze mają okazję zerknąć z bliska krytycznym okiem na zombie wynurzające się od czasu do czasu zza papierów tudzież maszyny do szycia :D I dzięki im za to, bo przewietrzanie weny jest ze wszech miar konieczne w moim stanie bytu-niebytu.

Będę troszkę nadrabiać, bardziej miną niż zaległości :D

Otóż... ekhmm... no właśnie, jakby tu... że tak nadmienię... znów ktoś mnie docenił niespodziewanie :D Pąsowieję i zawstydzam się jak to mam w zwyczaju, wewnętrznie zaprzeczając bo czymże zasługuję? Nawet się "nie udzielam", "nie bywam" ... tymczasem...

Moniq, Marsza, Gro --- wyróżniły mnie w swoich nominacjach, nadając mojemu blogowi nagrody, takie oto (ojeju!):


Bardzo Dziękuję Dziewczęta!!! Taka niespodzianka i ... tak mi miło!!! Ściskam mocno i po stokroć dziękuję!
A teraz będę be i niedobra, ale ... czy wybaczycie, że wstrzymam się nieco z "podaj dalej" w tej zabawie? Nie chcę tak na łapu capu, bo kogoś trzeba wybrać, a poza tym mała przerwa w łańcuszku dobrze nam zrobi... pewnie jak się zdecyduję, to wszyscy już będą nagrodzeni, ale co tam :)

Miałam skrobnąć "parę słów"... nie od dziś wiadomo, że pisanie mnie lubi, a ja lubię pisać, więc jak sobie tak popiszę raz na jakiś czas, to czuję się blogowo rozgrzeszona :D A żeby blog nie stał się li i jedynie tablicą ogłoszeń pt.: 'gdzie i kiedy mnie nagrodzono' (tak, wiem, rozumiem, dostrzegam mój problem, zaczyna być nieskromnie, a fe!), powinnam coś pokazać... I znów będę be i pokażę zajawkę :D Tylko różnica polega na tym, że ciągu dalszego owej zajawki może bardzo długo nie być, a niech to, trudno ;)
Ptaszki w gniazdku i takie tam - voila:



Pozostaje tradycyjnie - ciepło pozdrowić i ... do miłego następnego (jak się odkopię!) :* Buziaki!

7 komentarze :

yovi pisze...

oj!!! TY afe Karolo!!! AFE AFE!!! za te zajawki powinni do wiezienia zamykac ]:-]

Fryne pisze...

uuuuuuuuuuufffffffffff! rozumiem ten problem z odkopywaniem, oj rozumiem! sama teraz ślęczę nad różnymi stertami (ciuchów niepopranych, kocich kłaków w kątach, papierzysków skrapowych, bałaganów myślowych itd. itp.).
na odkrycie zajawkowych ptasiorków czekam z niecierpliwością.

i gratuluję nagród of kors :)

zielona pisze...

Karolo ja wiem, że jesteś zabiegana i w ogóle ale jak tylko się odkopiesz to mam ogromną nadzieję, że mi pomożesz. Chciałabym na moim blogu umieścić linki tak jak Ty po obu stronach. Niestety nie wiem jak to zrobić :/ Możesz mi to wytłumaczyć jakoś jasno... błagam:) Potrzebny jest jakiś inny szablon czy co? Bo ja to taka nie za bardzo obeznana... pozdrawiam i cierpliwie czekam :*

Kamilcia pisze...

a ja ptaszki macałam i wiem gdzie i co i w ogóle :)))))) Urocze są :)

KaHaDi pisze...

Chyba wszyscy teraz są zalatani, zabiegani, zapracowani.......taki okres chyba :)

Fajne te ptaszki

Birgit pisze...

Congrats on the awards! love your sneakies!!

Shirley pisze...

What a wonderful card. The embellishments are just heavenly!

LinkWithin

.