czwartek, 7 sierpnia 2008

{Dookoła Kota}

Koty, kociaki na okrągło!!! Tak mi się złożyło, że ostatnio zewsząd spozierają na mnie koty! Z albumu, który tworzyłam na zamówienie, ze zdjęć własnych, a to znajomi przygarniają koty i kocięta i chwalą się nimi lub zwyczajnie nasz prywatny, osobisty przyjaciel mruczący daje się we znaki stęskniony za naszą trójką. Kocham koty, na swój własny karolowy sposób, nie jestem z tych co to godzinami, z ekstazą opowiadają co za kota los rzucił im na pożarcie, gdzie go leczą, czym karmią i jaki on (ten kot znaczy się) jest genialny :D Ja z tych, co rozpieszczają. I cicho siedzą :D

No dobrze, miał być album z tej samej kolekcji co Nowalinkowy, pokazuję zatem co następuje - album o kotach :D Zamówiła go Pani, która bywa, że tęskni okropnie za swoimi kotami, ponieważ nie wszystkie ma blisko siebie, to taki album wspominajka - pocieszajka :) Miał być bardzo kolorowy, kolekcja wymusiła motyw kół - jak poprzednio rzecz jasna i dodałam tym razem troszkę kocich rub-onsów. Opisałam ten album odrobinę w kuchni, tu też nie wrzucę wszystkich zdjęć, ale na całą resztę zapraszam TUTAJ.

9 komentarze :

VyanMica pisze...

I love this album!!! It is so beautiful and clorful!!! Outstanding work!! <3

Kristin pisze...

Wow, what a beautiful album! I just loved this, it's amazing, both the colours and pictures. I just love cats myself, and I'm always lokking for inspiration from others who also make som scraps from cats. So thak you for your inspiration!

Niebiesko_Oka pisze...

0_o
Album jest ślicznościowy!!!!!!!!!!!!
A kociaki na zdjęciach cuuuuuuuuudne!!!

Koty uwwieeeeeeeeeeelbiam!!!!

bomiel pisze...

Piękny album i słodkie kociaki!

zielona pisze...

Jaki słodki :) :) Uwielbiam Twoje prace!!!

bose uzewnętrznienie pisze...

To ja się rozgoszczę, bo uwielbiam kociaki:) a ten album jest przepiękny:) pozdrawiam ciepło...

Mirabeel pisze...

rewelacyjny album!

nowalinka pisze...

Ty to nawet album ze zwierzętami zrobisz cudny! )
Ten sam zestaw papierów, a taki inny :))
No i te kocie modele urocze....przepiękny przypominajkowy koci album :)

MarieLN pisze...

It is a very very beautiful album ! I love it !

LinkWithin

.