wtorek, 1 lipca 2008

W ostatnim czasie...

spotkało mnie coś miłego. :) Napiszę o tym na czarno i na zielono ;) I możliwe, że pobiję rekord nadłuższego posta :D
Od 3 osób - Susanne, Stine i Beate otrzymałam blogową nagrodę "Brilliant WEB-blog"!
To strasznie miłe, wiedzieć, że ktoś uważa mój skromny blog za wart uwagi i że mój mały zakątek stanowi dla kogoś atrakcję z różnych względów! Nie mam pojęcia kto to zapoczątkował, ale fajnie, że dotarło i do nas :)


A great thing happened to me recently - 3 persons - Susanne, Stine and Beate awarded me with "Brilliant WEB-blog"! It's so nice to know that someone appreciates my (humble) blog and that my little corner is somehow attractive for you. Thank you very much, I feel very pleased and honoured receiving this award :) Thank you very much, I really appreciate it!

Who gets the AWARD "Brilliant WEB-blog ? "Web sides and blogs, witch contents and designs YOU think, are especially noteworthy. Award rules are: Winner takes and uses the LOGO. Make a link to the page who gave you this award. Find at least 7 pages to give this award – (best blog design, best show of designs, whatever YOU find to be the reason why it is the most BRILIANT web page). Make links to the pages you choose. Make a comment and let them know they have been AWARDED.

Przyjęcie nagrody oznacza, że mam umieścić baner nagrody na blogu i sama wskazać całkiem subiektywnie osoby, których blogi zasługują według mnie na taką nagrodę :) I tu się napewno powtórzę, ponieważ moje "ulubione" są także ulubionymi wielu innych osób :) Nagrodzona osoba ma za zadanie powiadomić o tym fakcie swych wybrańców ;) - to w skrócie zasady...

Receiving the award means, that i should place the award banner on my blog and point blogs deserving credit. I guess my favourite blogs are popular, so I will repeat other persons' indications.


Zatem nagradzam 7 osób - za całokształt, bez szczegółów, bardzo uzdolnione dziewczyny, których blogi odwiedzam każdego dnia i każdego dnia sprawiają, że mój dzień jest lepszy :) dziewczyny pełne radości z tworzenia, optymizmu i ogromnie inspirujące...
Therefore I award - for entirety - very talented girls, whose blogs I visit every day and they make my day better. The girls full of joy of creation, optimistic and very inspiring:

taaa daaam!!

Spinnvild, Eight, Bibbi, Mirabeel, Iris, Birgit, Danielle

I'd like to send virtual hugs and kisses to my visitors and friends from Hungary, Netherlands, France, Norway, Denmark, Sweden and other countries and thank you for your numerous visits and comments!


;) I to byłoby chwilowo na tyle...

11 komentarze :

Mirabeel pisze...

GRATULUJĘ!!! :* i zapraszam do mnie ;)

Mirabeel pisze...

zapomniałam o najważniejszym!
DZIĘKUJĘ!

iris pisze...

Karola thank you very much for this. I am so honored. You truly deserve that award because you are a very talented artist. I will pass this on. Hugs!

Danielle pisze...

Thank you for the award...I haven't been by in so long and I LOVE all of the projects I see...you are so talented!!
Danielle

rudlis pisze...

GRATULUJĘ ;)))
Podziwiam Pani prace już od dawna.

Niebiesko_Oka pisze...

Karola- gratulacje, jesteś nieprzeciętna a Twoje prace są mega inspirujące!!!

eight pisze...

Karola, gratuluje Tobie i moim współnagrodzonym i bardzo dziękuję :*

bobinia pisze...

w pełni zaslużona nagroda !!! moje gratulacje :)

Birgit pisze...

Thank you so much Karola for the award! That is so sweet of you! You know I love your work too :)
Greets, Birgit

Costa pisze...

GRATULACJE ! Wspaniałe wyróżnienie i jak najbardziej zasłużone. Blog jest wspaniały, pełen pomysłów i nowinek. BRAVVVOOO
xoxo
Fanka

bibbi pisze...

Thank you so much for the award Karola - I'm so honored!

I have only one word for your work: amazing!!! :)

LinkWithin

.