wtorek, 1 lipca 2008

Szczęściarą jest...

moja córa, której zdjęcia same wskakują na scrapy :) "Moje szczęście" to tytuł wyzwania u Scrapujących Polek, w którym jakoś tak na ostatnią chwilę wzięłam udział, co też mnie podkusiło?:D

Bez tytułu, bez opisów, wielkie oczy mojego szczęścia, w których jest wszystko - i smutek i ból także, bo czym byłoby szczęście, gdyby nie istniały kontrasty pozwalające je dojrzeć czasem gdzieś pod spodem, pod tym co zwykłe i codzienne, docenić, oswoić?
Róża - w dniu swoich 3 urodzin na najbardziej przejmującym zdjęciu ubiegłego roku.
Róża - na podobraziu 20 x 20 cm, które pomalowałam różową ( a jakże!) akrylówką, przejechałam raz i drugi tuszem, poeksperymentowałam z brokatem, kropkowałam krystaliczną farbką itd, itd... aż uznałam, że to już jest to ;) I stoi sobie i wzrusza mnie niesamowicie :) Tak długo wybierałam opcję "scrapnięcia" tego zdjęcia, że kompletnie zapomniałam jakie były pierwotne wersje, dzięki temu udało mi się wykończyć obrazek. I kolejna rzecz "to do" wykonana :)

8 komentarze :

finnabair pisze...

no cieszę się,że pokazałaś tego scrapa, bo czekałam,żeby coś napisać - strasznie podoba mi sie pomysł scrapowania na podobraziu, zwłaszcza,że sama w domu kilka mam....jak zobaczyłam woja pracę, to aż w czoło sie klepnęłam....dlaczego sama na to nie wpadłam?! Efekt jest super i wreszcie rozwiąż mi to dylemat co potem z tym gotowym scrapem zrobić..muszę spróbować, czuję, że muszę :)
p.s. - jest przeuroczo :))))

Karola pisze...

Dzięki piękne :)
Mnie podobrazia zakręciły jakiś czas temu i nawet zrobiłam zapas, pomalowałam i... tak sobie leżały, wcześniej coś tam próbowałam na podobraziach płytkowych, ale to jednak nie ten sam efekt. Kiedyś miałam małego fioła na punkcie "canvas scrapbooking", ale im więcej podziwiałam, tym mniej próbowałam :D Teraz żałuję :)

Nina I Carlsen pisze...

Wow!!!! You make wonderful cards!! I love your work!
I am comming back soon:)

Have a nice day!

anet pisze...

Karola piękny scrap Ci wyszedł. cóż powiedzieć jak zwykle. Wszytsko co spod Twych rąk wychodzi to cudo:) A Róża to najwdzięczniejszy temat, piekna kobieta z niej będzie.
ps. moje podobrazia juz kilka miesięcy sobie leżą......

nowalinka pisze...

Jest taki pełen, ale nic nie przesłania twarzy Róży i tych niesamowitych oczu!
Jak zwykle ogromne wrażenie wywiera i pytanie, jak Ty to zrobiłaś? :)

Moje podobrazie też czekają na swoją kolej, chociaż kilka obrazów olejnych powstało i koniec...Czyżby nowa inspiracja? :)

iris pisze...

Oh my. I am in love with this. I am officially your fan!!

eight pisze...

Szczęściarą jest, że ma tyle pięknych scrapów,albumów i taką zdolną mamę!

Kristine pisze...

WOW! This is so Beautiful! I love the soft colours you've used!
Thanks for sharing
Hugs
Kristine

LinkWithin

.