czwartek, 17 lipca 2008

Słodkiej dziewczynce...

...maleńkiej jak okruszek, będzie wszystko jedno :) Za to rodzicom nowo narodzonej - może się przydać zawieszka na klamkę do jej pokoiku ;)
Zakręciłam się znów zawieszkowo, po prostu kilka tygodni temu zawzięłam się i pomalowałam wszystkie jakie miałam i ... tak sobie nabierały mocy :) W końcu zmobilizowałam się (a raczej dobrzy ludzie mnie zmobilizowali - :-*) i wykończyłam pierwszą partię... która trafiła do Trendymanii ;) Uhum, zaczęłyśmy sprzedawać gotowe prace, taki kolejny eksperyment :D Mobilizacyjny.

5 komentarze :

cwasia pisze...

Prześliczna zawieszka, jak truskawkowa pianka, lekka jak obłoczek, a ten obrazek chwytający za serce... sama rozkosz!

finnabair pisze...

prześliczna zawieszka... chwyta za serce.

latarnia morska pisze...

Klejnocik :-)
W tych ćwiekach się zakochałam...ach!
Powodzenia w Trendymanii!

a.batory pisze...

Leciutka delikatna i subtelna
musze cos zrobić w tej kolorystyce bo sie udusze!;)

Fryne pisze...

ja ten Twój lukier to bym garściami jadła :D

LinkWithin

.