sobota, 12 lipca 2008

Owoców czas...

Nie cierpię upałów! Nie cierpię po stokroć! Za to uwielbiam lato za wszechobecne owoce, a najbardziej za wszystkie owocowe ciasta i desery. Taki zimny serniczek z malinami, "babciny" maślany placek z wiśniami i kruszonką, oraz mnóstwo innych smakowitości, których nie umiem upiec :D Bo ja na ogół nie piekę ciast, wolę piec chlebki, mięsa, pasztety. Za to inni pieką super ciasta i częstują, a ja pochłaniam i zgarniam przy okazji przepisy :D Któż tego nie robi, niech pierwszy rzuci pestką ;) Zbieranie przepisów na ciasta samo w sobie jest przyjemne, to jak gromadzenie smaków na papierze, taka pamiątka. W wielu kulinarnych zeszycikach widziałam ciasta pt.: "Sernik Moniki" lub " Ciasto owocowe Kasi" - urocze, natychmiast mam przed oczyma tę Monikę czy Kasię i jest sympatycznie. W swoich zapiskach też mam segregację imionami. :D
Trochę mi się nazbierało tych karteluszek, pisanych niemal szyfrem, bo skrótami - nadejszła wiekopomna chwila, kiedy warto byłoby znaleźć dla nich jakieś miejsce.
Tak powstała puszka z małym zapiśnikiem :) Teraz tylko powinnam się zmobilizować do przepisania tajnych receptur :)

21 komentarze :

truskawka pisze...

mniam !

Mirabeel pisze...

o jaaa!! rewelacja!!! kolory boskie i w ogóle!! uwielbiam scrapbooking w takim zastosowaniu!!

Kayla pisze...

Slicznie wyszło! Bardzo mi sie podoba!

magdalena pisze...

Yw Twoje prace mogę wgapiac się godzinami. bez wyjątku!! ta jest boska!!

CAKVD pisze...

Beautiful! I love the colors and details!
Cheryl

finnabair pisze...

tak..z przepisywaniem to zdecydowanie najgorzej jest - zwłaszcza w moim przypadku...śliczny komplecik, pozytywny, soczysty, wakacyjny :)

Torill pisze...

Soo beautiful!!! You are so good makeing lovely things!!!

rudlis pisze...

Piękny komplecik:))) Jestem pełna podziwu dla Twoich rewelacyjnych pomysłów.
Karola, chyba nie ma rzeczy, której byś nie scrapowała!

nowalinka pisze...

Wygląda apetycznie-smakowicie :)
Cudne to, że ochy i achy u mnie słychać :)

nymphadora pisze...

Widzę, że coraz bardziej eksperymentujesz ze stylem retro i pięknie Ci wychodzi! Skąd masz te puszki? Bo miałaś już jedną taką na przepisy, nie? Może się je kupuje, ale nie mam pojęcia gdzie :)

Kortmanitove pisze...

Lovely box! You make so nice things, just love the LO under here to, wounderful!
Tove from Norway ;)

a.batory pisze...

apetyczna!
juz kolejny raz pokazujesz cos domowego i wzrasta we mnie pragnienie zobaczenia Twojego wnętrza(domu)!!:)))

cwasia pisze...

Komplecik piękny, aż ślinka cieknie :)

eight pisze...

Bardzo apetycznie wyszedł! A może przepisów nie przepisywać tylko użyć ich to mini scrapków kulinarnych?

Anonimowy pisze...

Karola piękna puszeczka. Ach jak ja bym chciała choć kawałeczek Twojej kuchni zobaczyć no i oczywiście miejsca gdzie scrapujesz. To takie moje marzenie!
pozdrawiam serdecznie - Mammamisia.

Gulka pisze...

Przepisać to pewnie sie nie da :) Bo nigdy nie ma na to czasu, ale może da się je jakoś wkleić? :)) A puszka z zapysznikiem :) pyszna.

Fryne pisze...

już sama nie wiem, skąd u mnie ślinotok, z myśli o tych ciastach, czy od patrzenia na puszeczkę :)

ewa pisze...

Karola-cóz ja mogę napisać...CUDNE TO JEST I JA CHCĘ TAKIEGO COŚ BUUUUUU!! Chyba zamówię u Cibie taki zapiśnik kuchenny...boski po prostu!!

Karola pisze...

Jesteście niesamowite - serdecznie Dziękuję! :*
A co do moich wnętrz to obiecuję, że spróbuję zaaranżować za jakiś czas jakąś "karolową" sesję wnętrzową ;)choć zastanawiam się czego się spodziewacie :D

Anonimowy pisze...

Supeer! JUż nie mogę się doczekać!

Jaszmurka pisze...

o mamusiu... ale do schrupania!!!

Pyszota! :D

LinkWithin

.