środa, 16 lipca 2008

Niespodziewajka z rana :)

Taka wieść od Kelly mnie dziś niemal obudziła. A właściwie dosłownie, kiedy przyczłapałam na wpół obudzona do kompa odebrać pierwsze poranne maile - a tu zajawka - "zajrzyj, upgrade-owałam moją stronę...", No to zajrzałam, a tam... :D
Niespodziewajka w powiększeniu tu: www.kellypanacci.com :)
Cieszę się ogromnie i tradycyjnie czerwienię się, ale co tam, najbardziej z tego wszystkiego jestem zwyczajnie podekscytowana, czymś co wiele dla mnie znaczy, dlatego się dzielę radością, jak zwykle kiedy przydarza mi się coś wesołego :)))))))
Ok, wracam do pracy, a Wam życzę spokojnego popołudnia! I aby nie lało! :D

18 komentarze :

Beata pisze...

myślałam, że się nie doczekam! gratulacje:)
~~Beata~~

Mirabeel pisze...

Gratuluje!!! Rewelacyjna wiadomość!!!

UHK Gallery pisze...

O kurczaczki - gratulacje!!!!!

truskawka pisze...

gartuluje ! :)

Kayla pisze...

Gratuluję! Wspaniała wiadomość.

eight pisze...

Łał! Super!

Kamilcia pisze...

gratulacje!! ciesze się razem z Tobą - wielki rogal mi się na twarzy objawił właśnie :))))))

Fryne pisze...

po stokroć GRATULACJE!!!!!!!!!!!

Karola pisze...

Bardzo Wam Dziękuję :*

Anonimowy pisze...

Ogromne gratulacje! (Mammamisia)

anet pisze...

Gratuluję!!!

cwasia pisze...

Gratulacje!!!

pasiakowa pisze...

Ale bombaaaa! Gratulacje! :)))

finnabair pisze...

niesamowita wiadomość - gratuluję serdecznie !!!!

latarnia morska pisze...

Cudowna wiadomość! :-)
Serdecznie gratuluję, niech świat Cię zobaczy, cały! :-)

mia_mi pisze...

Brawo! :DD

bobinia pisze...

buziaki i uściski Karola - zasłużyłaś na to po stokroć :) dla mnie będziesz zawsze prekursorką scrapbookingu w Polsce :)

Niebiesko_Oka pisze...

Bombastyczna wiadomość!!!!!

Gratulacje !

LinkWithin

.