czwartek, 24 lipca 2008

Niespodziewajka cz. 2 & zajawki

Mogę uczciwie napisać, że jestem w 75 % spakowana, gdyby nie fakt, że jeszcze jutro przed samym wyjazdem prowadzę warsztaty - mogłabym się odstresować scrapując :/ a zamiast tego jest jeszcze masa rzeczy do zrobienia. Miałam coś pokazać przed wyjazdem, niestety nie zdążę nic konkretnego pokazać, a przede wszystkim zrobić... Na szczęście niedługo wracam i wówczas się poprawię. Niewykluczone, że moje nawyki uzależnionej każą mi wrzucić do walizek trochę scrapowych szpargałów :)
Zanim zajawki - podzielę się kolejną niespodziewajką :) Otrzymałam maila z bloga Inspirational z informacją, że moje prace zostały przez dziewczęta wyróżnione :) Strasznie miłe! Blog Inspirational powziął sobie misję prezentowania ciekawych, inspirujących prac kraftowych z całego świata, sama często tam zaglądam, ale faktu, że znajdę się "z tej drugiej strony lady" - nie spodziewałam się :)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

~~~~~~~~~~~~

Ok, a teraz zajawki - coś wielokolorowego, coś w większości w "nie moich" barwach, coś z wykorzystaniem nowiutkiej, pełnej kolekcji 360 Degrees by Kelly Panacci i to coś, jak już dotrze do właścicielki - pokażę w pełni. Za jakiś czas ;)


Miłego popołudnia! Jeszcze tu wrócę ;)

10 komentarze :

Dawn pisze...

Thank you Karola for agreeing to be featured - it was an honour to share your work.

Dawn
x

Mirabeel pisze...

Gratuluje Karola :*
Co do zajawki to ja wiem co to jest ;P (hihihi) śliczne!! I na koniec życzę Ci udanego wypoczynku!!!

eight pisze...

Brawo! Należało Ci się!

Zajawka bardzo interesująca, feeria barw jak na Ciebie!

Udanego urlopowania!

zielona pisze...

Gratuluję :)
I nie mogę się doczekać ukazania zajawki bo uwielbiam takie wesołe i żywe kolorki :) :)

yovi pisze...

po pierwsze : gratuluje wyroznienia!!!!!

Po drugie: zycze udanego wyjazdu i wspanialych wakacji :)

a po trzecie: za ta zajawke to masz kopala w pupsztala :P nie ladnie tak necic i torturowac [nu nu]

nowalinka pisze...

Aaaa, ja już tez wiem co to jest!!! Łooo!!! BOSKIE!!! :)
DZIĘKUJĘ!!! W imieniu swoim i tej MAłej ze zdjęć :*
Tak mnie zaskoczyłaś, że zatkało mnie dokumentnie...macam i macam ten albumik i ogromnie się wzruszam...Ty to potrafisz!...i nie dziwię się, że Twoje prace zostały wyróżnione, bo mnie często przyprawiają o drgnienie serca...a tym razem i rąk :)))

Dziękuję z całego serducha, za pamięć, życzenia, kartkę cudną i ten albumik niesamowity!!!
Jadę do rodzinki, więc trzeba będzie się pochwalić tym albumem :))

Salte pisze...

I love you work. And I have an award for you in my blog!

Beate pisze...

Congratulations with inspirational! You are very inspiring. :)

Beate

Fryne pisze...

Zdolniacha!!!!!!!!!!! Ciekawe, czy Ty zdajesz sobie sprawę, jak bardzo jesteś inspirująca ;P ?

Anonimowy pisze...

PRZEMIŁY- WARTOŚCIOWY- I PIĘKNY BLOG.
Z przyjemnością spędziłam tu czas.
Życzę dalszych
wspaniałych pomysłów .

Z pozdrowieniami
Z wyrazami szacunku

Córka śp. Janiny Lipiec-Iliczko

LinkWithin

.