wtorek, 15 lipca 2008

Kolażyki, kolażyki - w mojej głowie

W mojej głowie powoli brakuje już miejsca na nowe rzeczy, zawsze powiadam, że to za dużo na moją małą głowę, no ale czasem udaje się jeszcze upchnąć coś, co mnie szczególnie kręci. Takie są właśnie kolażyki - niekolażyki, jakieś nieśmiałe próbki... Dzięki wymianie z Latarenką vel Ciasteczkiem czuję się niesamowicie zmobilizowana! Nawet nie chodzi już o szukanie coraz to nowych rozwiązań, technik czy preparatów, bo jakoś nie lubię ambicjonalnych potyczek sama z sobą - choć właściwie też, tak troszkę, ale głównie chodzi o zabawę, o chwilkę z czymś innym, wyjście ze swymi czasem zabawnymi myślami na kawałek tekturki 10 x 10 cm :) Straszliwie to lubię!
Tym razem na szybko i hurtowo - pokazuję swoje kolażyki z wymiany majowej i czerwcowej. A cuuuuudne kolażyki Agnieszki można zobaczyć oczywiście TUTAJ.
Wstyd mi odrobinę zestawiać je tak z moimi, czuję się wtedy jak to ziarenko piasku pod tą Latarnią ;)

Maj 2008 - 10 życzeń:


Maj 2008 - Pani Domu


Czerwiec 2008 - 10 życzeń


Czerwiec 2008 - Pani Domu

8 komentarze :

Mirabeel pisze...

świetne!! kusisz żeby spróbować!!

Fryne pisze...

fantastyczne!!!!!!! ten zapachowy, oj, mniam!!!!!!! (w sensie niuch, niuch)

Babsko pisze...

czerwcowe 10 życzeń i majowa Pani domu podbiły me serducho :)

truskawka pisze...

rewelacja ! uwielbiam Twoje kolazyki ! a tak bym je chciała zmacać i niuchnac :D

Anonimowy pisze...

Przeurocze!
eight

Karola pisze...

Dziękuję Pięknie! Takie to drobnostki niewprawne i nieśmiałe wciąż :)))
Truskawko - na pewno będzie okazja!

cwasia pisze...

Piękne, jeden piękniejszy od drugiego! Majowe 19 życzeń wręcz bajeczne! Ach, marzy mi się móc je zobaczyć na żywo...

latarnia morska pisze...

Jaaaasneeee, ziarenko piasku! ;-)
Ech Ty... *grożę palcem* ;-)

Kolażyki tworzysz przepyszne, cudne i pełne świeżości! I mam tę największą przyjemność mieć je wszystkie u siebie i nieustannie podziwiać :-)

LinkWithin

.