środa, 9 lipca 2008

...Jest jedna...

Jest jedna miłość, która nie liczy na wzajemność, nie szczędzi ofiar, płacze a przebacza, odepchnięta wraca - to miłość macierzyńska.

Józef Ignacy Kraszewski

Zdjęcie, do którego podchodziłam kilkanaście razy, bardzo cenne dla mnie i zwyczajnie - ładnie wyszło :), zdjęcie z tych "aż szkoda zepsuć", może je w antyramę po prostu? Nie... nie może być! :) Jest scrap. Z cytatem, który powyżej, mnóstwem listków puncherowo - stempelkowych, drzewkiem, które sobie wymyśliłam, a które to drzewko ma symbolizować opokę/podporę/wsparcie; z rub-ons(ami) od Kelly Panacci, maszynowymi szwami i odrobiną białej akrylówki tu i ówdzie :)


34 komentarze :

chwilka13 pisze...

Karola, ten scrap jest Niesamowity, brakuje mi słów i ściska mnie w gardle; a Ty jesteś Niezwykłą Mamą...

bibbi pisze...

Oh, Karola - this is sooo beautiful!

mia_mi pisze...

Piekny!

Jaszmurka pisze...

Przepiękny! przepiękny :)

Gaby pisze...

cette page est très belle. Je suis en admiration devant vos créations
Gaby une petite Française

Mirabeel pisze...

Wiedziałam ,że pokażesz piękną pracę!

Izabelka pisze...

Karola!!
To jest piękne :)
Zaglądając na Twoją stronę, zawsze można spodziewać się czegoś WYJąTKOWEGO :)

jasminowasia pisze...

cudowny scrap!

Anonimowy pisze...

Amazing!! this is sooo beautiful!!

Elwood from .......

Bea pisze...

Mistrzostwo!!!!
A drzewko wypasik, listki bosko zrobiłaś!

rudlis pisze...

Piękny, cudowny, niesamowity... brak słów aby opisać Twojego scrapa - pełnego miłości macierzyńskiej:)))

nowalinka pisze...

Na Twoje prace nie ma bata!
Zawsze robią i zostawiają ogromne wrażenie po sobie :)
Przepiękny scrap z cudownym zdjęciem! :))

Susanne Meltesen pisze...

You are amazing, girl...
Justlove all the datails - and ...
Well - it just look so good all together... ;o)

Niebiesko_Oka pisze...

Karola- ten scrap jest powalający (jak cała masa innych Twojego autorstwa)!!!

...niesamowity...

agnieszka pisze...

...ciepło i miłość....

PIĘKNY

eight pisze...

Piękny i wzruszający! Bardzo podoba mi sie drzewo, liście, ptaszek, i zdjęcie oczywiście!

betik pisze...

CUDNY!!!!!!!! Brakuje słów, by opisać to piękno!!! Zazdroszczę zdjęcia!!!!

iris pisze...

absolutely breathtaking!

magdalena pisze...

oj tak... zapiera dech w piersiach!!

ellas pisze...

Ohhhh, what a great, great layout!! Just adorable!!

Love your blog!! Thank you so much for sharing!!

Beate pisze...

OMG this was one pretty layout. Very beautiful, TFS

Have a great summer

Karola pisze...

Dziewczęta Kochane - Pięknie Dziękuję za odwiedziny i przemiłe słowa :* Bardzo je doceniam!

Girls, thanks for the wonderful compliments! It means so much to me!!

Delph57 pisze...

this is gorgeous

Delph57 from France

Fryne pisze...

w kolejnym życiu chcę być Twoją córką :)

qlka pisze...

Podoba mi - kolory są cudowne, zresztą wykończenia też. No i zdjęcie rzeczywiście piękne.

pasiakowa pisze...

Wow! Zaskoczyłaś!
Tak pięknie zaskoczyłaś!



Idę się powgapiać w detale :)

finnabair pisze...

Niesamowicie śliczny...tyle detali, które aż każą wpatrywać sie w nie długo i z podziwem, tyle harmonii, zdjęcie przepiękne - scrap niesamowity ot co.... śliczny!!!

makneta pisze...

Ten scrap jest cudownie wzruszający.

cwasia pisze...

Rewelacyjny, delikatny i wzruszający

Agnieszka - Anna pisze...

przepiękne zdjęcie i pięknie podane

Anonimowy pisze...

padłam !!!


(to pisałam ja Barbarella, bo mi sie tu nie chce cos zalogowac wredota :/ )

Anneli pisze...

Beautiful <3

Tores pisze...

Dziękujemy za pozwolenie na zliftowanie tego skrapa :)
Moja wersja - na moim blogu: http://warsztat.pucia.pl/2008/07/24/skraplift-rownolegly/

Anne-Sophie pisze...

i don't understand your language anyway but i'm absolutly in love with your scrap! it's so beautyfull!
thank you to inspirational to let me know your blog ;-)

LinkWithin

.