środa, 25 czerwca 2008

Wędrująco...

Wprawdzie mój album wędrujący z edycji, w której wzięłam udział prawie rok temu na forum scrappasion - jeszcze wędruje, zatem powinnam cierpliwie czekać aż wróci, jednak jakiś czas temu zostałam zaproszona przez Beatkę do innej edycji wędrujących albumów i zgodziłam się ;) Pomysł polegał na tym, aby osoby skupiające się wokół Cafeart lub sympatyzujące z artystycznym portalem wymieniły się wpisami w swoich pamiętnikach. Znakomita część tej grupy dokonała pierwszej prezentacji i wymiany albumami jakiś czas temu osobiście, podczas Zlotu Scrapowego, a skoro mnie przy tym nie było - pokażę tutaj kawałeczek mojego albumu :) Środek zostawiam jako niespodziankę dla wtajemniczonych w zabawę :) Album powstał na bazie torebek papierowych, jest niewielki, ale w zamian ma sporo kieszonek ;) więc pojemny. Temat także pozostawiam nieodkryty, niechże jakiś element zaskoczenia pozostanie :)

18 komentarze :

bibbi pisze...

WOW! This is just amazing!!!!

eight pisze...

Chciałoby się zajrzeć do środka!

Bea pisze...

Piękny jest Karola!!! Muszę się przyznać, że rozmyślałam o tym, jaki album zrobisz - po prostu MUSIAŁ być pastelowy!! :) w Twoich ulubionych tonacjach!!!
Teraz czekam aż do mnie trafi!!!

Stine66 pisze...

I have given you an AWARD - see more on my homepage. You are on the the TOP 10 scrapper list , in the world. ( in my oppinion).
Many regards from Denmark
- Stine
www.stinebyager.eu

mia_mi pisze...

Piękny!

Gaby pisze...

your blog it's beauteful.
Gaby (une petite Française)

nowalinka pisze...

OOO, ale cudo, aż sie prosi, żeby go zmacać uważnie z każdej strony! :)

Kristine pisze...

WOW! What a stunning creation! Love your soft style in colours;)
Big hugs from Kristine;)

k_maja pisze...

PIĘKNY! karolowy w 100% i w tych pięknych- kojarzących mi się z Twoją wymianą kolażową z ciasteczkiem - klimatach... Strasznie się cieszę, że zmacam na żywo (i to prawie całkiem wypełnionego!), lekki stresik przed wpisem... postaram się podołać...
całusy!

aurelei90 pisze...

so amazing !!!

Jaszmurka pisze...

o dżyzas...

do zmacania... do dokładnego zmacania

o_O

ewa pisze...

Piękny-to za mało powiedziane!!! CUDOWNY!!!

Jose pisze...

Lovely work, love all the textures

bobinia pisze...

Karola ty jak coś stworzysz to mnie brak słów do komentowania - jest piękny; tylko żebym swoim wpisem go nie spaprała haha, ale się cieszę, że będzie gościł przez chwilę w moim domowym zaciszu :) mam nadzieję, że te co przede mną będą macać nie zniszczą go dokumentnie wszak każda aż się ślini na samą myśl o podotykaniu :)

Fryne pisze...

wiedziałam, co robię, dając sobie ostatnio odpocząć od Twojego bloga i zbierając siły - jakbym tu weszła np. wczoraj, to by mnie z podłogi zbierali, a tak "tylko" na krzesło bezsilna opadłam ;P

iris pisze...

so beautiful! A real treasure!

carobalou pisze...

j'adore ton mini aux tons tès doux...

Anne Karin pisze...

beutyful!

LinkWithin

.