piątek, 27 czerwca 2008

W przerwie...

na kawę, bardzo późno_wieczorną kawę, powstały bardzo spontanicznie dwa tagi, które mogą służyć za brelok, za zakładkę do książki, za... cokolwiek do "mania". Romantycznie i różano, dla mnie i drugiej takiej, co to takie klimaty lubi, a przynajmniej się do tego przyznaje :)
Grubą, zagruntowaną tekturę zdekupażowałam (Zosiu wybacz :D) cudnymi serwetkami od IHR projektu Cath Kidston, której róże mam na tapecie od hohoho a może i dłużej i marzę o tonach tego typu tkanin, może wówczas wróciłabym gorliwiej do szycia. :D Spodnią warstwą jest serwetka z wzorem słodkościowej krateczki, na to róże, dodatkowo - mini cytaty, kompletnie wyrwane z kontekstu i prawie dosłownie - bo jednak wycięte z pewnej bardzo starej książki, którą mam szczęśliwie w 2 egzemplarzach - do jednej wracam czytając, do drugiej wydzierając kartki do przetworzenia w pracach.
Księżniczka i pół królestwa temu - kto zgadnie z jakiej to knigi fragmenty ;-)
Całość szkliwiłam, co trudno było mi dziś uchwycić na zdjęciach, możliwe, że innym razem się uda i podmienię :)

10 komentarze :

lottery gambling pisze...

Your blog is very creative, when people read this it widens our imaginations.

jasminowasia pisze...

piękne, delikatne,potrafią zauroczyć na długo...

bomiel pisze...

Fantastycznie i słodko.

Mirabeel pisze...

śliczne :*

nowalinka pisze...

Ha! widzę szkliwienie na środkowym zdjęciu! :)
A takie róże uwielbiam i kocham niesamowicie :)
Piękne te cosie! :)

ewa pisze...

Cudne są...ja również niepoprawna romantyczka jestem!! i się przyznaję otwarcie do tego :):)

Susanne Meltesen pisze...

You are amazing - love them...

Have a look at my blog - I left you an award there. If you shouldn't have I don't know who...

Niebiesko_Oka pisze...

Prześliczne!!!
Uroczo-słodziakowe :-)

Katasiaczkowe pasje pisze...

KArola no normalnei czego twego raczki nie dotkną to cuda wychodza

Zojka72 pisze...

piękne są ;-)

LinkWithin

.