wtorek, 3 czerwca 2008

Serce...

"Dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu..."
Antoine de Saint-Exupéry, Mały Książę

Mam nadzieję, że to, co najważniejsze w scrapowej twórczości - magia zaklinania wspomnień w papierowe twory - znajdzie swe miejsce w tym serduszku. Może uszczęśliwi jakąś małą dziewczynkę i jej rodzinę? Mam nadzieję!

Albumik jest skromny, ważne, aby pomieścił zdjęcia, na tagach znajdzie się miejsce na podpisy. Znów wykorzystałam papiery i naklejki z kolekcji Totally You by Kelly Panacci, niektóre z nich podklejając 1,5 mm tekturą, taką samą, jakiej użyłam do zrobienia bazy - połówki serca, znów znany już z mojej galerii schemat kolorów, znów kwiatki, guziczki, znów słodko - czyli wszystko w normie :D
Album czeka na nową właścicielkę :) Wystarczy 20 czerwca 2008 pojechać do Mińska Mazowieckiego, wziąć udział w koncercie charytatywnym dla Patryka i wylicy
tować go podczas aukcji :)



23 komentarze :

Kamilcia pisze...

jak ja bym chciała tak nackac i żeby było tak pięknie jak u ciebie, no :)

super album, na pewno znajdzie nowych właścicieli a konkretna kwota zasili konto Patryka :)

p.s. wysyłam fotki - lepiej późno niż wcale... powiedziała babcia, która się spóźniła na pociąg, haha

finnabair pisze...

no tak..trochę mnie nie było a tu taki wysyp........ przyjdę jeszcze raz spokojnie pooglądać, bo na razie oczopląs nie pozwala mi nie wyduszenie z siebie zbyt wiele...

Agnieszka - Anna pisze...

chyba sama wyzwę się na zrobienie czegoś w "stylu Karoli"
te wszystkie drobiazgi ich dobór, zgranie, kompozycja zachwycają za każdym razem i przy każdej pracy

lara pisze...

hehe tylko do Mińska, czy gdzieś tam;)

ale jest cudowny, i ten na dole też fantastyczny!

agnieszka pisze...

.... uwielbiam Cię ...........

Jaszmurka pisze...

Te wszystkie Twoje dodatki za każdym razem podniecają mnie tak samo silnie 8)

Super :)

Camilla pisze...

WOW! I just love your work! I'm Camilla from Norway, and found your blog through stempelgal's blog! Really love your houses!

Salte pisze...

What an amazing blog you've got!!! Your'e really talented!!

Surfine pisze...

Hello from Norway

Found your blog on Stempelgals blog and had to look. Love your style and creations, it's just amacing. You are so talented.

Elisabeth pisze...

Wow, your creations are really wonderful. I'm impressed, and I really love the colours that you use. Greetings from Norway...

Inger Marie pisze...

Wow your card is amazing.
I love your work and all the details....lovely


Hugs from
Inger Marie (Norway)

Marit pisze...

Hi, found this lovely blog and I just love your work!
I will definately come back allthough I can't understand a word ;-)

Thanks!

Marit in Sweden

Elisabet pisze...

Hello So much beatifuls things you do.

Gine pisze...

Beautiful

ewa pisze...

Karola-śliczny!!! Szkoda że nie mogę być na aukcji!!

*Beatriz Jennings* pisze...

you make beautiful work! :)

salsera pisze...

Hello Karola!

(I'm sorry I don't speak a word in Polish!) I glanced to your beautiful pictures and I was really amused!! congratulations to the heart-shaped book, it is really a unique solution!!:)

Moia pisze...

Hello such wonderful things you make. Your cards and layouts are in such betuiful colors. You inspire me, thank you.

Anonimowy pisze...

Karolciu jaki ten albumik piękny tak bardzo mi sie podoba, dziekuje za przepiekne prace i za ogromna pomoc, mam nadzieję że dostaniemy za niego dobra cene,która wesprze naszego małego rozbujnika oby zdązył dotrzec bo przez te poczte to tylko kłopoty nie mieli kiedy starjkować!!!
Pozdrawiam i całuje mama Patryka

chwilka13 pisze...

bardzo Karolowe - uwielbiam Twój styl!

bibbi pisze...

WOW! This is sooo sweet! :)

Torill pisze...

Very beautiful blog!!! You make so much nice things!!! I think I will visit your blog ofter!
Love from Torill - Norway

Anne Karin pisze...

Wooow, great blog. Where do you shop?

Anne- Norway

LinkWithin

.