poniedziałek, 23 czerwca 2008

{Scrapnij mnie!} 2

Jakiś czas temu powstał kolejny scrap w ramach wyzwania, które podjęłyśmy z Beatą, a które to wyzwanie kryje się pod wszystko-mówiącym tytułem "Scrapnij Mnie!"
Zdjęcia "obrabiałam" samodzielnie, chciałam je mocno wyostrzyć i "wybielić", efekt okazał się zadowalający na tyle, że spokojnie mogłam umieścić Nikodema wśród pastelowych dodatków :D
Kwiatków miało nie być, ale jakimś cudem same się tu wepchnęły, usadowiły i zostały na dobre, po namyśle stwierdzając, że kwiaty pasują każdemu, a Nik już był nie raz ukwiecony, więc nic mu nie zaszkodzi ;)
Nadal kropkuję w trójwymiarze, tym razem jednak pokusiłam się o próbę troszkę innego kropkowania, mniej precyzyjnego, a bardziej swawolnego, co okazało się świetnym eksperymentem i prowadząc tubkę niczym długopis i pozwalając farbce kapać w mniejsze i większe, a nawet czasem połączone ze sobą kropki - miałam niezłą frajdę i spodobało mi się bardzo :)
Dociekliwych i "materialistów" zapraszam do kuchni na notkę materiałoznawczą, a tutaj i teraz - już tylko zdjęcia:

8 komentarze :

Bea pisze...

Ale fajne zestawienie bardzo spokojnych, stonowanych kolorów z dynamiką całej pracy!!! Normalnie aż widać ruch!!! :) Naciapanki cudne!!! :)

finnabair pisze...

łooo ale zestawienie! bardzo ciekawy efekt :) chłodne to w sam raz na upały:)

Fryne pisze...

oszałamiająca praca!!!
metoda swobodnego ciapania dała rewelacyjny egfekt!

Torill pisze...

So beautiful!!! Love your blog! You make diamonds out of scraps!!!
I hope it's OK that I make a link to your blog on my blog?

Susanne Meltesen pisze...

Oh my god...
Don't understand what you are writing, but What I do understand is your amazing pieces of work.

This is absolutely beautifull...

anet pisze...

MOC świetnych detali, które składaja się na piękną całość:)

Beate pisze...

Beautiful!! I have an award for you in my blog. :)

Hilde pisze...

Just love all your work/art!!!!

I will ve back!!!

LinkWithin

.