czwartek, 19 czerwca 2008

{Relax...}

to taki naciągany nieco temat albumu, który jakiś dłuższy czas temu zrobiłam dla Róży, a który to albumik doczekał się wreszcie sesji. Dlaczego naciągany? Chodziło mi po głowie wielkie "R", R jak Róża i R jak Relaks, a właściwie odpoczynek, zabawa, nieśpieszna, beztroska chwila. Trudno to nazwać relaksem, w odniesieniu do beztroskiego małego dziecka, którego życie to w 99 % jeden wielki relaks :)
Uchwyciłam pstryknięciem parę takich chwil i ostatecznie album jest bez tematu, ale my wiemy o co chodzi ;) - symboliczne "R" znaczyć może wiele... Troszkę krótkich skojarzeń czy refleksji, które przyszły mi do głowy obserwując Ją w zabawie - umieściłam w journalingowych okienkach. Dodałam sporo elementów tekturowych, dużo malowałam, przecierałam, tuszowałam, dźgałam szpikulcem, kropkowałam cienkopisem, wiązałam, stemplowałam stemplami Kelly Panacci "Time Flies" i "Borders 2".
Wszystko miętowe, a może pistacjowe, tak trudno mi określić ten piękny odcień, który ostatnio strasznie polubiłam, do tego stopnia, że zrobiłam spory zapas farby w tym kolorze :)
Zapraszam.

17 komentarze :

Anonimowy pisze...

Pieknie wyszło. Miło zobaczyc tekturki w akcji (moje ciagle w pudełku jeszcze ;) )

Kayla pisze...

To powyżej pisałem ja, Wacław Jarząbek

Mirabeel pisze...

hihihi Kayla jesteś niesamowita :D

Karola, ten albumik jest dla mnie jak balsam dla duszy, jest przepiękny!! i te wszystkie detale ..... oglądam i oglądam i sobie tak myślę, że kiedyś go obejrzę na żywo :) Rewelacyjna praca!!

yovi pisze...

UUUUUUUUUUUU!!! JAK JA BYM CHCIALA TO ZMACAC!!! jest cudny, ma piekne kolory!! I te detale... wszystko pieknie dopracowane, perfekcyjne i takie Karolowe! Ehh... podziwiam i kontempluje ;)

Stine66 pisze...

Once again a FANTASTIC album from you. You are the detail MASTER !

finnabair pisze...

to ja hurtem napiszę... albumik w super kolorkach - twoje komponowanie dodatków to poezja :) cieszy oczy i jeszcze nie raz przyjdę go pooglądać. A szkliwiony kwiatek mnie zabił....jak to się robi, bo efekt powala...?

lara pisze...

przecudny album!:)

Jaszmurka pisze...

Karola... po prostu lody miętowe...

Ślinotok pełną parą... zatrzymał mi się na brodzie.

Cudo!

cwasia pisze...

O matulu, te kolorki...coś wspaniałego!

Gabcia pisze...

Jest cudny,a kolroki poprostu idealne jest naprawde nad czym powzdychać,bo to dzieło sztuki w każdym calu dopracowane:)Pozdrawiam:)
P.S. mała prywata...bardzo bardzo bardzo Ci dziekuję,a Ty juz wiesz za co:*:*

Karola pisze...

Dzięki serdeczne Dziewczyny!
Stine - Thank You!

Finn - do szkliwienia używam medium Diamond Glaze:
http://www.joann.com/joann/catalog.jsp?CATID=&PRODID=prd53031&source=search
taka gruba warstwa schnie dość długo, ale efekt na prawdę mi się podoba!

nowalinka pisze...

Te Twoje albumiki i tagbooki w takich pastelowych kolorach kojarzą mi się z marzeniami i beztroską! Są świetne i uwielbiam je na całego! :)

Fryne pisze...

delikatność przez duże D, piękno przez duże P :))))))))

ewa pisze...

Piękne piękne piękne!!!!

eight pisze...

Świetne orzeźwiające kolory, no i te detale! I wszystko takie harmonijne! Podziwiam!

Zojka72 pisze...

jak zawsze piękne ;-)

Cathrine pisze...

Wonderful piece of work!! Love every detail on the pages.. and gorgeous colors!!

LinkWithin

.