piątek, 20 czerwca 2008

Róża Pawikowa By Eight!

Jakiś czas temu pisałam o wymianie scrapowej/layoutowej czy inaczej nazywając = wymianie twórczej 1. zdjęciami 2. scrapniętymi zdjęciami :) Taką świetną zabawę kontynuujemy ja i Asia - Eight, wówczas pokazałam moje scrapy z Córą Asi -Olgą.
Dziś chciałabym pokazać niesamowitego scrapa, scrapa, jakiego Róża jeszcze nie miała, scrapa, który jest tak inny niż moje prace i jednocześnie tak rewelacyjny, mocno inspirujący i ... i... ma tyyyyle warstw, postarzeń, pomiętoleń, szwów, darcia, malowania i przede wszystkim - skomponowany z najtrudniejszym zdjęciem, jakie miałam :D Scrap przez wielkie S :)
Ok, przyznam się - mnie te kolory ze zdjęcia w ogóle nie leżą, trudno byłoby mi zrobić cokolwiek, chyba, że zmieniłabym tonację na b&w ;), a ja strasznie nie lubię robić niczego bez sensu, na przymus; pomyślałam więc - Asi się na pewno uda! Bo zdjęcie jest super, bo Mała na nim taka fajna, i ten pawik i w ogóle...
I co? I nie myliłam się! Wprawdzie "pawik" podobno dręczył i męczył, ale nic to! Asia stworzyła coś niesamowitego!
Dzięki Ci Asiu za Dzieło i za to, że dzięki temu scrapowi znów mogę się czegoś nauczyć :) I za 1 etap naszej wymiany! :D
A teraz uwaga ( zdjęcia pochodzą od Asi/Eight):

4 komentarze :

nowalinka pisze...

Masz rację :) świetna robota Eight, widzę te warstewki, szycia i darcia i niesamowity ten wachlarz wystający spod zdjęcia! A zdjęcie aż bije energią Róży! :)

ewa pisze...

Wachlarz spod zdjęcia wystający-rewelacja!! Świetnie skomponowana cała praca -no mistrzowstwo po prostu!!!

Beate pisze...

Beautiful!! I love everythink you make, specially the details. :)

virginie 57 pisze...

I love your work and your style, your scrap is really beautiful

LinkWithin

.