środa, 11 czerwca 2008

Parę detali hurtem

Jakoś mi ostatnio daleko do bloga, daleko do netu i daleko do ślęczenia nad obróbką i zmniejszaniem zdjęć ;) Ale dziś postaram się nadrobić co nieco.
Przede wszystkim dziękuję za odwiedziny, za zostawianie miłego śladu po sobie, bardzo to doceniam, że zaglądacie! Nie jestem może zbyt dobra w rewanżu, ale wierzę, że nie o to chodzi, staram się nadrabiać zaległości wizytowe na blogach, ale nie jest to łatwe! Tyle jest do obejrzenia!
Zatem - jeszcze raz wielkie dzięki :*!

Na początek - dwie kartki w temacie "Macierzyństwo", w których wykorzystałam m.in rub-ons-y Royal & Langnickel oraz szkliwiłam i spękałam primowego kwiatka - eksperyment się udał a efekt strasznie mi się podoba :)


A jako bonus - moja makowa panienka :) Ogród zaskoczył nas pięknymi ogromnymi makami! Szkoda, że już przekwitają :(


Pozdrawiam ciepło!

19 komentarze :

MonaLisa pisze...

Uwielbiam twoje prace, są delikatne, zwiewne i bardzo profesjonalne. Każda to kopalnia inspiracji. pozdrawiam

Kari pisze...

Beautiful!

Stine66 pisze...

What a totally adorable little girl, good scrapping objekt !

Nice minialbums you made.

truskawka pisze...

wow :) ten szkliwiony wyglada niesamowicie !
karteczki sa urocze :)

anet pisze...

ech coś czuję, że zdjęcia majowej panienki to świetny pomysł na album:)

Marsza pisze...

a@gmail.comMakowa Panienka urzekła mnie tym razem najbardziej;)))))
Pozdrawiam Słonecznie;)

Desiree pisze...

I love your work! Its beautyful!

Mirabeel pisze...

świetne kartki!! A Róża.....śliczna panienka ;)

nowalinka pisze...

Dwie kartki tak rózne kolorystyznie, ale jakże piekne ":)
A ten kwiat szkliwiony wygląda niesamowicie, nabrał takiej soczystości koloru :)

A makowa panienka urocza jak zawsze :)))

Gunhild pisze...

Beautiful cards and layouts! I've really enjoyed visiting your blog. Your work is amazing. Thanks for sharing!

bibbi pisze...

Beautiful cards! :)

leasanders pisze...

So beautiful!

Come visit me when you get a chance - http://leasanders.wordpress.com

Fryne pisze...

no tak, szkliwiony i spękany kwiatek... znowu spać nie będę mogła ;P

pasiakowa pisze...

Jakie piękne kartki!
Ta ze szkliwionym kwiatem (super pomysł! :) ) jest taka... ciepła i elegancka niesamowicie zarazem :)
Szalenie mi się podoba :))

lara pisze...

super, że w końcu coś nowego;)

piękne kartki, a kwiatek extra:D

no i Panieneczka Różana śliczna;)

Birgit pisze...

Gorgeous cards and that picture of your little girl? She's adorable!!

aurele90 pisze...

so amazing your cards

Ania z poddasza pisze...

pięknie Karola jak zwykle.

A kwiatek wyszedł Ci cudnie :)

cwasia pisze...

Piękne karteczki, pomysł z kwiatkiem - brak słów a efekt rewelacja.
No i Róża - jak zwykle słodka.

LinkWithin

.