poniedziałek, 2 czerwca 2008

{Miauuuu!}

Głośno Miauczący, bardzo pastelowy komplet zrobiłam dla pewnej przesympatycznej kociary zza Wielkiej Wody :D Między nami Kociarami jest taka niepisana i nie nazwana więź, dzięki której zrobienie skromnego kociego tagbooka na zdjęcia pary kociaków, zawieszki na klamkę do kociego azylu i notesu do torby (oczywiście na zapiski zakupowe dla mruczków) - nie stwarza żadnych, ale to żadnych problemów :D Mój pupil poczeka jeszcze chwilkę na swój album, a dzięki tej tutaj wprawce już wiem jaki mógłby być. Album, nie pupil ;) A to już dużo ;)

Zapraszam na Koci Komplet (dla cierpliwych = dużo zdjęć ;):

10 komentarze :

eight pisze...

miau, piękny komplet!!!

nowalinka pisze...

O, świetny! A te myszki i rybki :)....mmmm... fajne są :)

Bea pisze...

mrauuuuu...
pisała z biszkoptem przy stopach - Bea :)
piękny komplet!

Kamilcia pisze...

piękny !! ja nie kociara, ale komplet podoba mi się bardzo, bardzo :) mój synek co jakiś czas jest kotkiem, wtedy jak nie jest króliczkiem, pieskiem, kurczaczkiem lub innym zwierzem ;) pewnie bym mogła miec taki komplet na zapiski dla niego :)))))

kasiorkaa pisze...

OJ, MASZ NIEPOWTARZALNY STYL!

bibbi pisze...

Hi Karola,
Thank you so much for visiting my blog - and you know what? You are really AMAZING too! I am so glad i found you blog! :)

hugs,
Johanna (bibbi)

viva pisze...

Oł maj gad - piękny komplet!!

ewa pisze...

Rany julek!!! miau miau miau!! jaki piękny komplet!!!!! miau !!!

Fryne pisze...

rewelacja!!!!!!!!!!!!!!! absolutna! może kiedyś moje dwa pędraki też się doczekają swoich komplecików (chociaż na pewno nie będą tak piękne, jak ten Twój).

Becky Heisler pisze...

Karola, your work is awesome !!! That mini is just gorgeous! Thanks for visiting my blog! :)

LinkWithin

.