wtorek, 3 czerwca 2008

{Home Cookin'}

Pękaty notatnik na letnie przepisy słodkościowe - to wszystko przez wszędobylskie truskawki! Chciałabym powiedzieć, że już mi się przejadły, ale po co przesadzać ?:D
Notatnik ma w środku duuużo sztywnych kartek w linie, a na zewnątrz troszkę kolorowych, sympatycznych dodatków :) Mocno poprzecierany sprawia wrażenie wyblakniętego na słońcu, oprócz postarzania "na ciemno" - to jest ostatnio mój ulubiony sposób na postarzenia, właśnie "na jasno" :) Może to przez tą pogodę?
Notatnik wraz z innymi fantami trafia na aukcję, podczas której odbędzie się licytacja na rzecz cierpiącego na mukowiscydozę - Patryka.

1 komentarze :

ewa pisze...

Ja sie głodna zrobiłam:):):) idę za stodołę na moje osobiste truskaweczki:):) juz dojrzewają!!! zapraszam Karola!!!!

LinkWithin

.