poniedziałek, 26 maja 2008

{Scrappy Blue... House}

Jest taka Wyjątkowa Mama, która na Dzień Mamy zażyczyła sobie domek :D Musiał być niebieski, bo bardzo lubi niebieski, a poza tym... ach, ten męski pierwiastek w domu ;-)
Z ogromną przyjemnością zrobiłam kolejny domek - parawan, właściwie znów na zasadzie: "wyzwanie dziełem przypadku" - pewnie gdyby nie taka zachęta - gdybałabym nadal i marudziła, że "zrobiłabym kolejny domek, ale kiedy/jaki/w jakich kolorach/z jakimi motywami...?" - *niepotrzebne skreślić.
Tutaj użyłam znów papierów i stempli Kelly Panacci, a do tego troszkę papieru Calamboura, troszkę nut (stary dobry blues :D ), rub-onsów, akrylowej farby, kwiatków, które dzięki pomysłowej Beacie ostatnio wciąż podrasowuję, koronek, wełenek i całej reszty innych drobnostek...
Mam nadzieję, że zdjęciom będzie w nim przytulnie :)

Akt przekazania domku nowej właścicielce nastąpił w minioną sobotę, za którą to wspaniałą sobotę DZIęKUJę ogromnie fantastycznym, ciepłym i pełnym pogody ducha - osobom: Marszy - która zwołała przesympatyczną grupkę w swe rodzinne strony do Wielunia i świetnie zorganizowała spotkanie scrapowo - pogaduchowe, oraz Kasi, Kayli, Moniq, Monie, Bomiel, Ani z poddasza i Kamilci - :* Bardzo dziękuję za wspaniały czas spędzony wspólnie! Żałuję, że nie dane nam było spędzić tego wyjątkowego dnia także z Yoasią, której złośliwość przedmiotów zmotoryzowanych uniemożliwiła dojazd, ale jestem pewna, że jeszcze nie raz nadarzy się okazja! :*

A oto i domek:


Z lotu ptaka ;)

Elewacja i wnętrze ;-)


I detale, detaliki...

21 komentarze :

Kayla pisze...

Śliczny domek, widziałam na żywo! Troszkę zazdroszczę ;)

a.batory pisze...

domek trendy , piękny modny i wygodny;)
Przez najlepszego fachowca zrobiony!
elewacja z piaskowca;)(te kosteczki mmmmm;)
a listki mnie do spazmów doprowadzają!!też chce je mieć )chlip chlip)

Ingrid pisze...

Karola!!!!!!!
padam!!!!!!!
domek jest przepiękny!!!!!
to jest po prostu mistrzostwo!!!!!
buziaki wielkie!!!!!!!

Kamilcia pisze...

on jest po prostu fenomenalny !! jak stare dobre polskie komedie - za każdym razem jak go oglądasz znowu odkrywasz coś nowego ;))))

truskawka pisze...

piękny ! ale jako on musi wyglądać na żywo ....

Bea pisze...

pyszności i kolorystyczne i całościowo!!! No po prostu osiem!!!! Tylko pozazdrościć Kasi można...

Marsza pisze...

Widziałam podziwiałam i jest naprawdę Cudowny!
Dziękuje również za przemiłe towarzystwo w sobotę raz jeszcze!
Pomyślę nad następnym terminem;)

nowalinka pisze...

O, jaaaacie, niebieski tez mi się ogromnie podoba...i znowu te cudne cegiełki....i cała ta reszta...ech! :) PIĘKNY!!!

moniq75k pisze...

Cudny jest - aż zazdrośnie splagiatować by się chciało. Tylko, że się nie da, bo mimo najszczerszych chęci talentu, fantazji i polotu splagiatować nie można. Tak czy siak - moje adwentowe miasteczko będzie Twoimi domkami mocno inspirowane (haha).

anet pisze...

acha, znowu nie wiem co pisać, jest świetnie jak poprzednio!
cudnie dopracowany! podziwiam za cierpliwość:)

agnieszka pisze...

moniq ma 100% rację....Ciebie nawet splagiatować nie sposób ...hahaha...jesteś wielka !!!!!! kocham Twoje prace do tchu ostatka ..... :*

Fryne pisze...

yyyyyyyyyyyyyyyyyyy...
idę ogródek przekopać, bo do skrapowania po tym, co tu zobaczyłam, nie zasiądę...

ScrappyBlueStones pisze...

TO ja, szczęśliwa posiadaczka tego CUDA!! obiecałam jeszcze sesję zdjęciową w pełnym słońcu, ale juz nawet z aparatem w ręku nie mogę oprzeć sie ciągłemu dotykaniu, macaniu, analizowaniu... i ze zdjeć póki co nici :D

Jest piękny!! Ja sobie o takim niebieskim właśnie marzyłam, Karoli słówko szepnęłam i oto go mam!! Rany, normalnie we własne szczęście nie wierzę!!

babsko pisze...

ach te cegiełki :))

w takim domku to ja mogę chętnie zamieszkać :) boski!!

Jaszmurka pisze...

Bajeczny o_O

po prostu bajeczny...

ewa pisze...

Piękny domek-zazdroszczę Kasi:):):)

lady-of-shalott pisze...

Oj, sliczny, co tu duzo mówić:)

Hilde pisze...

Hello!

You have the most beatiful blog I have ever seen!!!

I have lifted your house, and I hope its OK??!!

Hilde

Charlotte Ravn pisze...

Hi Karola
I love this blog! You make so many wonderful tings and this house is really amazing, you are very very clever! I hope it's ok that I have liftet your idea?

Stinne pisze...

waau your job is simply wondefull. I may have a try for this lovely house...

martek pisze...

co tu dużo mówić PIĘKNY!!!!!

LinkWithin

.