sobota, 31 maja 2008

Rower i Serce na Dłoni...

... to tematy dwóch scrapów, które udało mi się stworzyć jakiś czas temu. Te, które dziś pokażę - zrobiłam w ramach scrapowej wymiany z Asią - Eight. Otrzymałam świetną serię zdjęć rowerkowych, zdjęcia fantastyczne, piękne ujęcia i bardzo chciałam zamknąć je w małym albumie, ale się nie wyłamałam tym razem, ponieważ umawiałyśmy się na scrapy 30 x 30 i takoż zostało stworzone :D
To wcale nie jest tak, że znudziło mi się scrapowanie Róży :D Wręcz przeciwnie - scrapując inne dzieci nabieram dystansu czy świeżego spojrzenia względem własnych nawyków i staram się oddać w tym scrapowaniu to co lubię, aby były pamiątką samą w sobie, ale także pamiątką ode mnie - z jakąś choćby niewielką dawką karolowości ;-) Mam nadzieję, że i tym razem mi się to udało, mimo, iż zakładałam, że Asię spiorunuje taka dawka różu. Myliłam się i bardzo dobrze :D Róż jest cool :D

Cóż ponad to? Jestem w środku wspaniałego weekendu - jutro Dzień Dziecka, który zamierzamy świętować z Różą w nowy sposób, ale o tym ciii... ;) Mam nadzieję, że i Wam weekend upływa sympatycznie a jutrzejszy dzień spędzicie wspaniale z dziećmi lub bawiąc się jak dzieci :) Pozdrawiam ciepło!


8 komentarze :

agata pisze...

Twój styl jest tak zaawansowany, że hej normalnie;D
perfecto jak zawsze:)

yovi pisze...

scrapy sa boskie!!! Piekne dziewczece kolory!!
A najbardziej podoba mi sie pomysl z sercem na dloni!!!
Modelka sliczna!!

Zuzanna pisze...

Uwielbiam piorunujące dawki różu!!!

eight pisze...

Karola, dziękuję za te piękne scrapy! Już wiesz, że ja się różu nie boję (hahaha, to przez te bojówki do kompletu ;))Już się niecierpliwię by pomacać na żywo oba, a ja dopiero jutro posyłam zescrapowaną eightowo Różę, :D
Dziękuję po ośmiokroć :*

lara pisze...

drugi jakoś przez ptaszka ciut bardziej mi się podoba;)
ale oba są wspaniałe;)

nowalinka pisze...

A mnie sie bardziej podoba ten pierwszy, w którym czarne gdzieniegdzie kolorki podkreślają "moc" scrapa - jest jakby bardziej wyrazisty :)
Ale jak zwykle w obu świetny styl i wysoka klasa :D
Kto by nie chciał mieć na pamiątkę choćby odrobiny "Karoli"? :))

Anna-Maria pisze...

Fantastyczne! Drugi przesłodki. Stężenie różu na pograniczu niebezpieczeństwa, poziom krytyczny... cudownie energetyczny ;)))

anet pisze...

scrap rowerowy prześwietny:) a drugi super słodki-dziewczęcy w 200%
ach zeby tak scrapować:)

LinkWithin

.