wtorek, 20 maja 2008

~~Ogród Różany~~

Taki oto mały różany ogród zakwitł na moich notatnikach - większy (21 x 12 cm) plus malutki (10,5 x 6,5 cm) jako dodatek do torebki. Wykorzystałam fantastyczny papier "kraftowy", który może służyć i do pakowania prezentów, oklejania pudełek, do decoupage, do scrapbookingu... na prawdę sporo możliwości...
Papier jest cudowny, więc nie śmiałam go zasłaniać żadnymi ozdobami, jedynie mały tag "prezentowy" i troszkę strzępiaków przy sprężynie... W środku - grubo i dużo - satynowy karton 280 g, a do wykończenia wewnętrznych okładek użyłam kartonu Fiskarsa, który ma bardzo fajny nadruk udający płótno (nie teksturę).
Cieszę się, że wreszcie mam więcej czasu (a może się lepiej zorganizowałam?), na spokojnie dokańczam co zaczęte, robię zdjęcia skończonym i zaczynam co zamierzone, mam sporo prac do pokazania, ale sprytnie będę je dawkować. :D U mnie zawsze twórczość falami odbija się od tarczy zegara :D Teraz jest więcej czasu na nowe pomysły... Oby trwało, czego i Wam życzę :*

7 komentarze :

nowalinka pisze...

Ech, śliczne te notesiaki :)
Uwielbiam takie bajery :D

ScrappyBlueStones pisze...

Karola, oby wiosna trwała wiecznie!! Bo pięknie się odbija w Twoich pracach :) I cieszę się, że i czasu więcej się zrobiło... :):):)

Bea pisze...

Papier rzeczywiście urokliwy!!! :) A z czasem i organizacją to tak już jest....
czas jest jak krówka, najpierw się ciągnie, potem już go nie ma ;)
Tak więc życzę jak najbardziej twórczego czasu :)
Śliczne notesy!!! Szkoda notować ;) hehe

Mirabeel pisze...

Notesy rewelacja!!

finnabair pisze...

no no...róże w najlepszym stylu. Bardzo urokliwy komplecik :)

eight pisze...

Świetne, takie letnie i TA czcionka :D

ewa pisze...

Karola-cudowny jest cały projekt i papier oczywiście!!!!!!!!! Jak zawsze -praca perfekcyjna a do papieru wzdycham ....buziole ewa

LinkWithin

.