środa, 14 maja 2008

Nie ma jak u mamy...

W ramach prezentu z okazji zbliżającego się Dnia Matki zrobiłam dla siebie kolejny mikrusek z Rodziny Tych Mikrusków. Ten tutaj osobnik o tradycyjnych mikruskowych wymiarach 10 x 10 cm - przedstawia mnie i maleńką - 1 tygodniową Różę, to nasza pierwsza wspólna sesja w domu, z której wybrałam tylko 4, lecz najbardziej bliskie memu sercu - zdjęcia :)
Dzięki intensywnemu tapowaniu farbą mikrus nabrał dziwnej "puszystości" a inaczej rzecz ujmując - fajnie spuchł :D Długo zastanawiałam się jaki wyjątkowy tekst będzie pasował do tych zdjęć, niestety nic mądrego nie wymyśliłam, prawdopodobnie ostatnią stronę, którą przezornie zostawiłam pustą - zapełnię małą kopertą, do której włożę jakieś mocno intymne przesłanie ku pamięci ;) Niby taki prosty, szybki mikrus, ale dla mnie bardzo szczególny...

19 komentarze :

Zuzanna pisze...

Przepiękny mikrus...
Fotki też taptane farbą? Czy stemplowałaś czymś brzegi? Bo przecudnie wszystko wyszło. No taki klimacik, ze mi kapcie pospadały... Najgorsze jest to, że mam te same papiery w domu i teraz będę bała się ich użyć... :-P
:-*

nowalinka pisze...

Wiesz co Karola?
Przez Ciebie to ja się chyba poryczę....
PIĘKNY i WZRUSZAJĄCY!!!

Karola pisze...

Zuza - Dzięki :*
No więc tak - zdjęcia były najpierw traktowane papierem ściernym, później tuszem Tima peeled paint, a następnie ciapciane akrylówką za pomocą gąbek. :) Tak to wyszło :)

Karola pisze...

Alinka :D Minęłyśmy się :D :* Dziękuję, nie rycz mała nie rycz...;)

Ingrid pisze...

ja chyba padnę, aaaaaaaaaaaaaa!!!!!!
mikrus jest czadowy!!!!!! no kiedy się spotkamy, by coś scrapnąć, buuuu
pęknę chyba z zazdrości... kiedy Ty masz na to czas???

yovi pisze...

poprostu wzruszajacy!!!

Warsztatu nie chwale bo jak zwykle perfekcyjnie :)

Jaszmurka pisze...

Bardzo mi się podoba to, że nie przyćmiłaś zdjęć- tzn. że nie mają na sobie dużo różnych gadżetów. Bo właśnie same w sobie są wymowne.

Bardzo mi się podoba :)

iris pisze...

Karola your work is so inspiring! you create beautiful and unique pieces.

anet pisze...

cudowyny, wruszający i jak zwykle małe dzieło sztuki!

pasiakowa pisze...

Jejku.. normalnie dech mi zaparło.. Piękny, delikatny i wzruszający...


Uwielbiam podglądać twoje cuda :)

Bea pisze...

Absolutnie uroczy!!!! (i jak tu iść spać!!!)

Karola pisze...

Bardzo Wam dziękuję :* Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że coś bardzo osobistego dla mnie - może kogoś wzruszać... :)

a.batory pisze...

Karola , bo baby są wzruszliwe;))
a matki to juz wogóle
też sie wzruszyłam:)
Piękny!!!!
ta farba i zdjęcia -mocneeeee

Barbarella pisze...

Przepiękne :)))))))

agusia8486 pisze...

Świetnie wtopione zdjęcia icudownie dobrana kolorystyka! Brawo!!!

babsko pisze...

ale cacko! wzrusz złapał serducho me :))

finnabair pisze...

jest śliczny. Kolorystyka piękna, idealne połączenie. Fotki aż łapią za gardło - niesamowita praca. Zazdroszczę....

chwilka13 pisze...

bardzo wzruszający... bardzo...

eight pisze...

I znów te "sprane" kolory, które lubię w Twoich pracach! Piękny albumik!

LinkWithin

.