niedziela, 11 maja 2008

Kolażyki - Kwiecień 2008

Nadszedł maj, mój ulubiony miesiąc, pełen optymalnej temperatury dla takiego zmarźlucha jak ja, który w dodatku nie cierpi upałów :D 20 - 21 stopni C mogłabym mieć przez okrągły rok :D, słońce nastraja mnie co najmniej optymistycznie ;D
Maj trwa, a ja jeszcze chciałabym pokazać coś kwietniowego, a mianowicie kwietniową edycję Kolażyków ze wspólnego projektu z Agnieszką/Latarnią Morską/Ciasteczkiem :)
Trudno mi opisać jakie wrażenia wywołuje otrzymanie takiego cudeńka, spędzanie dłuuugiego czasu na badaniu jak i czym coś zostało stworzone :) Super sprawa~! A to dopiero początek!
A oto zdjęcia:

Agnieszkowe kolażyki - "Pani Domu" i "10 życzeń":


Karolowe kolażyki - "Pani Domu" i "10 życzeń":

7 komentarze :

yovi pisze...

piekne!!!

za dech zapiera!!
Na zywo to dopiero musza miec sile razenia ;)

kasiorkaa pisze...

Niezwykłe te kolaże! Z niecierliwością wyczekuję następnych!

lara pisze...

kolejne z tej serii?
świetne!

Fryne pisze...

już czekam na kolejne!!! a te bym chętnie z lupą obejrzała ;D

Karola pisze...

Dzięki serdeczne! :*
Kolejne już wkrótce :) Się robią ;)

nowalinka pisze...

Ojoj, to z dzieciątkiem jest ogromnie urocze i ten kolaży z droga usłana różami mnie zastrzelił.
Świetne w ogóle te kolaże i jeszcze tak wykonane, że nic, tylko się wgapiać w monitor z otwarta buzią... ;)

bobinia pisze...

droga usłana różami to mój zdecydowany faworyt !!! ale nie żeby pozostałe były brzydkie - absolutnie :)
czekam na następne...

LinkWithin

.