piątek, 16 maja 2008

~~Home Sweet Home~~

Razu pewnego, dnia słonecznego, wyruszyłam na wyprawę po bardzo_potrzebne_rzeczy ;) Nóżęta zaniosły mnie do Empiku w Arkadii, wprost do szumnie nazwanego działu pt. "Sztuka Rodzinna", a tam własnym oczom nie wierząc - znalazłam jeden, jedyny, ostatni, samotny jak palec i mrugający niewinnie - domek :D Domek był malutki, marnej jakości niestety, możliwe, że jakaś czarna owca rodziny innych domków, które poszły w świat, bo były być może lepiej oszlifowane :D
Nie zraziło mnie to absolutnie i poniosłam dumnie ów domek do scrapowego kąta, gdzie przeleżał sobie trochę czasu... Innego dnia, równie słonecznego - domek zyskał nową szatę, a właściwie jedyną jaką mógł dostać :D
Co z nim zrobiłam? Wcale nie poprawiałam jego "jakości", trochę z przekory, trochę z lenistwa, trochę z niecierpliwości, a najbardziej z braku czasu, ubrałam go tak jak stał. :)
Szanując zaprzyjaźnione dekupażystki - nie nazwę tego dekupażem :D, bo to tylko "technika serwetkowa" (róże), do tego skrawek papieru do scrapbookingu, odrobina wstążek, szczypta tuszu... nic wielkiego, bo i sam domek nikczemnego wzrostu, mieści się w dłoni... Sprawiło mi to ogromną frajdę, ponieważ ostatnio mam bardzo mało czasu na prywatę, chwytam jakieś okruszki wolnych chwil aby wywiązać się z zaczętych projektów, ale... byle do weekendu! Poza tym wszystkim - domek dołączył do mojej na razie skromnej kolekcji domków, mam nadzieję, że będzie się rozwijać ta kolekcja - w miarę wolnych chwil...

18 komentarze :

nowalinka pisze...

Ojejku! ŚLiczny jest! :)))
Teraz na pewno wszystkie domki w Empikach zostaną wykupione, po widoku tak cudnie ubranego domku...
Hehe, u mnie w mieście niestety nie ma Empiku, więc zostaje mi podziwianie Twojego domeczku- co robie z wielka przyjemnością :)

inka pisze...

Czy możemy się zamienić? ;)
ale mi się buźka uśmiecha na taki widok !hmm... mam jeden domeczek "surowy"-czyżby przyszedł na niego czas?,cokolwiek bym nie zrobiła twój jest nie do pobicia!

moniq75k pisze...

Cudny, różany domek!!! Bardzo lubię motyw domkowo-kamieniczkowy właściwie w każdej postaci.
W Św. Mieście EMPiK jest baaardzo ubogo zaopatrzony w kreatywne różności...

Kamilcia pisze...

uroczy :) mam nadzieję zobaczyć go niebawem w realu ;)

ewa pisze...

Karola-śliczny jest :) Ja z takiego samego zrobiłam kalsyczny zdekupażowany haha ale nie jestem szanującą sie dekupażystką:):) pozdrawiam serdecznie ewa-Waga30. I jeśli znajdziesz czasem czas-apraszam do swojego kąta w Necie:)

Karola pisze...

Bardzo, bardzo Dziękuję :*
Zachęcam do domkowania!:D Ja chyba wpadłam jak śliwka w kompot! Zakochałam się w motywie domkowym :D

Ingrid pisze...

ślicznościowy!!!

zielona pisze...

Piękny!! Chciałabym go kiedyś zmacać ;P

E pisze...

jaki słodki:D

lara pisze...

piękny!

qlkowa pisze...

Straszebnie różowy, ale jakoś mi się podoba.
Naprawdę jest takie malutki?
Uch, chcialabym na żywo zobaczyć.

Marsza pisze...

Czasem cichutko tylko wchodzę i nic nie pisząc oglądam Twoje prace!
Dlaczego no tak po prostu nie wiem, co napisać?!!!
Tak jak teraz!
W takich chwilach, więc wolę się zachwycać pięknem, jakie tu napotykam niż pisać coś, co i tak nie wyrazi tego, co czuje oglądając te Piękności!

truskawka pisze...

ah... cudo... :)

Anonimowy pisze...

Magnifique!!!!!! j'adore

eight pisze...

Słowo "uroczy" pcha się na usta!

babsko pisze...

słodziuchny!

anet pisze...

tutaj zawsze oko można nacieszyć!!!!!!

Karola pisze...

Jeszcze raz - bardzo, bardzo dziękuję - za odwiedziny i komentarze! :*

LinkWithin

.