niedziela, 4 maja 2008

Cukiereczek

Prawdziwa landrynka mi wyszła :) Mini album 15 x 15 cm dla nowo narodzonej Janinki, na specjalne życzenie Izabelki :) Bardzo mnie to zlecenie ucieszyło, dawno nic prawdziwie dzieciaczkowego nie robiłam, a teraz taki właśnie dzieciowo - chrzcielno - komunijny okres nastał, że pewnie niedługo będę miała dość dziecięcych klimatów :)
Składniki landrynki to: baza - tektura introligatorska 1,5 mm, papiery Finmark, dostępne w Naszym Hobby, kwiatki Prima i mullbery, dziurkacze Marthy Stewart, tusze Ink It Up, farbki 3d i troszkę wstążek, guzików, ot - drobiazgi, ale ja tak je lubię ;)
Zapraszam na słodkości :

17 komentarze :

Mirabeel pisze...

śliczny cukiereczek!! bardzo mi sie podoba, fajne motywy na papierze :) i to serduszko na nosku misia! ehhh

Izabelka pisze...

Karola, raz jeszcze dziękuję za ten śliczny albumik :) Mam nadzieje, że Poczta Polska uwinie sie dość szybko, bo nie mogę się doczekać aż wezmę go w swoje łapki :)

Stokrotne dzięki :)

lara pisze...

słodziutko:)

nowalinka pisze...

O jejku, jak ja Kocham Twoje Prace :)
Delikatne, słodkie, urocze i taaaakie piękne, że ciężko wzrok oderwać :)

Zuzanna pisze...

Cudeńko! Zjadłabym na pniu :D

bobinia pisze...

jest rewelacyjny !!! uwielbiam takie kolorki i klimaty - zauroczył mnie ten albumik :)

Jaszmurka pisze...

No Karola! Okładka jest przecudowna! W tym misiu to się zakochałam :P
Całość wygląda smacznie, dziecięco i optymistycznie :)

Super papiery :)

Renny Berryboar pisze...

Przesłodki albumik :) Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

agnieszka pisze...

oj jak dawno nie było takiej słodkiej, delikatnej, dziecikowej karoli...dziekuję za takie doznania estetyczne :* świetny !!!!!!

viva pisze...

Delikatne, cukierkowe, cudowne! Bardzo ładny albumik!

Marsza pisze...

Piękna Landryneczka oj Piękna wyszła!!!!!!!!!!!!!!
Obecnie kończę mój dzieciowy, jaki robię i mam dziwne wrażenie, że wcale a wcale nie jest landrynkowy a taki miał być;)

babsko pisze...

pokusiłabym się nawet o nazwanie tego albumiku biszkopcikiem z różowym lukrem :)) okładka majstersztyk! całość boska! czemu ja nie umiem "na dzieciowo"? tak bym chciała...

Izabelka pisze...

Karola :)
Wczoraj dotarł do mnie albumik :)

Jest przecudowny!!!!!!!!!!!!!!
Prawdziwy cukiereczek, landryneczka, ciasteczko i nie wiem jak to jeszcze nazwać. Zdjęcia w ogóle nie oddają piękna i nakładu Twojej pracy :)

Dziękuję raz jeszcze :)

Budaházi Brigitta pisze...

Another adorable, wonderful, inspirative, well-designed, fantastic mini-album! I still *LOVE* your professional style, girl! It's always so good to see your works.
Hugz and xxx from Hungary:
Gigi
PS: Thank you so much for your sweet comment on my blog. :) Your long (or short) letters are always welcome, my friend. ;)

jfmarcelo pisze...

Hola:
Acabo de ver tu blog.
Espero que visites mi blog, son fotos de mi pueblo, de España y de Italia y Francia:

http://blog.iespana.es/jfmmzorita

http://blog.iespana.es/jfmm1

http://blog.iespana.es/jfmarcelo

donde encontrarás los enlaces de todos los blogs.
UN SALUDO.

Agnieszka - Anna pisze...

wszystko co pojawiło się w ciągu ostatnich dwóch tygodni u Ciebie na blogu jest nieodwołalnie piękne, pomysłowe, zapierające dech, wzbudzające niekłamany zachwyt i co tu dużo kryć... zazdrość...

Karola pisze...

Ogromnie Dziękuję za wszystkie Miłe Słowa~! :*

LinkWithin

.