poniedziałek, 12 maja 2008

CD Folder = Słodkości I

Poziom cukru we krwi gwałtownie rośnie, kiedy się kolejno zasładza wszystkie nowe twory :) Im wyższy poziom cukru we krwi, tym większe wydzielanie insuliny przez trzustkę. Wysoki poziom insuliny jest podobno dla organizmu bardzo niekorzystny, ponieważ pobudza ona odkładanie tłuszczu w tkance tłuszczowej. A dla mnie bomba, może mi przybędzie parę kilo (przydałoby się)?! Jakże zbawienny wpływ może mieć na mnie cukier! ;-D
Dojrzałam do tego aby publicznie wyznać, że lubię róż, lubię kwiatki, lubię koronki, lubię "na słodko" i dobrze mi z tym :D Uprasza się o nie podsyłanie namiarów na poradnie odwykowe tudzież prywatne gabinety świetnych specjalistów od uzależnień ;-) Ja nawet kawę słodzę 4 (!!!) łyżeczkami cukru ;D
To, co dziś - to jeszcze nic, aż się boję co będzie dalej :D
Pierwszy z serii folderków na CD ze zdjęciami z I Komunii Kasi, reszta folderków już jutro...
Przyjemnego wieczoru życzę!

5 komentarze :

lara pisze...

śliczny:)

nowalinka pisze...

Ech, ach! Tez lubię takie słodkości, a Ty je podajesz tak apetycznie, że tylko sięgnąć ręką i schrupać!
Cudowny folderek! :)

Michelle pisze...

Śliczne słodkości :)

bobinia pisze...

śliczny folderek i fajnie, że taki slodki, jest przez to inny od utartego białego stylu komunijnego. Mnie to czeka za rok i własnie myślałam o tym, że jak będę co kolwiek robiła swojej córce to na pewno nie będzie to białe :) Jedyne co mi nie bardzo pasuje to ten napis "Komunia Św. Kasi" nie wiem dlaczego odczytuję to jako komunia swiętej Kasi haha - ale się czępnęłam ;)

Karola pisze...

:* Dzięki serdeczne !

Monika - :D ja też to tak widzę, ale tak miało być ;)A co do "nie_białych" komuniaków...też wolę, ale... och poczekaj, może niebawem pokażę - właśnie skończyłam 20 stron w bieli :D Nie ma lekko...

LinkWithin

.