poniedziałek, 21 kwietnia 2008

Warszawa --- Kraków --- Warszawa

Wreszcie dotarłam do siebie :) Na weekend wybyłam, trochę pobyłam, następnie wróciłam, świetnie się bawiłam, wiele zobaczyłam, sporo usłyszałam, mnóstwo wyściskałam, a wszystko to w sobotę 19.04.2008, kiedy to w towarzystwie Anulki i Kasi wybrałam się na Ogólnopolski Zlot Scraperek do Krakowa :)
Niesamowite wrażenia, trudno coś mądrego napisać, poza tym co mi się ciśnie na klawiaturę - DZIęKUJę!
Dziękuję Agnieszce - Mirabeel za wspaniałą organizację, wszystko dopięte na perfekcyjny ostatni guzik - brawo i proszę o jeszcze!
Dziękuję wszystkim wspaniałym scraperkom za przybycie, za możliwość poznania się poza netem, za to, że mogłam obejrzeć Was, Wasze prace na żywo, posłuchać, uścisnąć itd itp! :)

Poza faktem, że sama byłam przepotwornie zmęczona i energia schodziła ze mnie jak z przekłutego balonika, to spędziłam wspaniale dzień swoich okrągłych jak tenże balonik - urodzin i za to też Dziękuję!
Dziękuję także tym, z którymi tego dnia nie było mi dane spędzić, z nimi byłam blisko sercem, tak jak czułam ich obecność blisko siebie :) :*

Piękne zdjęcia ze spotkania krążą wśród uczestniczek, na pewno każdy już je ma, więc nie będę żadnego wyróżniała, natomiast chcę wyróżnić przepiękne, pełne serducha prace, jakie otrzymałam od wspaniałych scraperek.
Kolejne Dziękuję - dla Was, za pamięć, za serce i za to, że poświęciłyście swój czas i oddałyście swoje dzieło mnie. :*
Dziękuję i za inne, bardzo dla mnie cenne dowody sympatii w tym dniu, bardzo to doceniam! :*

7 komentarze :

chwilka13 pisze...

Ogromnie miło było Cię spotkać :)

nowalinka pisze...

Ja też sie ogromnie cieszę, że mogłam poznać Cię osobiście i wyściskać :D

Tylko głupio mi, że nie wiedziałam nic o Twoich urodzinach.... :(
Tak więc życzę Ci wszystkiego lepszego od najlepszego!!!

patrisha pisze...

oj jak żałuję, że mi się plany pokićkały :((((
mam nadzieję, że się uda wkrótce coś podobnego zorganizować ;)

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN KAROLA!

Mirabeel pisze...

Wyszłam już z szoku, więc mogę pisać ;) Karola bardzo, bardzo dziękuję za 1. za to że byłaś
2. pomoc w organizacji
3. reszta zbyt osobista ,żeby tutaj napisać :*
Myślę, że wkrótce znów sie spotkamy :)

Mirabeel pisze...

Bardzo sie cieszę, że nareszcie mogłam Cię osobiście poznać :D

Karola pisze...

Dziękuję! :) {speszona} to mnie jest strasznie miło!

bobinia pisze...

to ja też nic mądrzejszego nie wymyślę nad to, że bardzo się cieszę z faktu osobistego poznania Cię - mam nadzieję, że będzie jeszcze niejedna okazja żeby razem wypić kawkę i poplotkować ( Łódź zawsze jest otwarta na spotkania :-) )
no i jeszcze raz wszystkiego scrapowego tfu... najlepszego :-)

LinkWithin

.