wtorek, 15 kwietnia 2008

To nie ja, to ta druga...

Druga Ja, a raczej Ja - pierwsza, ta co kocha pastele, retro, postarzenia i wącha tusz :D - popełniła jakiś czas temu parę bliskich swemu sercu pracek z tzw. innej beczki. Część pokażę niebawem przy specjalnej okazji, a inne tworzą się dalej i dalej i między mocno kolorowymi albumami ku pamięci Róży a eksperymentami wyzwaniowymi - lubię czasem zrobić coś, co jest obrzydliwie słodkie i niechlujnie postarzone. Takie Moje :D
Dla nikogo, bez celu, potrzeby i presji :D
Ot, np. kolażykopodobne cusie w postaci notesu:



16 komentarze :

zielona pisze...

Piękny,soczysty album dla Róży ;P A raczej z nią w roli głównej :D Podziwiam ją bo ja nie lubię porzeczek ;)

Notesik też śliczny i taki nie twój ;) Od tej strony Cię nie znałam ale pięknie wyszło! Pokazuj kolejne

lara pisze...

piękny notesik, okropnie klimatyczny:)

jasminowasia pisze...

A ja lubię takie klimaty, przetarte, przybrudzone ale tylko w papierach ;)

ggagatka pisze...

Ja również bardzo lubię taki styl i tutaj wyszedł Ci śliczny notes.

patrisha pisze...

hihi, ja natomiast 'od tej strony' Cię znałam i zachęcałabym do częstszego tworzenia a tym samym pokazywania takich prac :D

bobinia pisze...

śliczny notesik, aż grzech w nim cokolwiek zapisywać ;)

chwilka13 pisze...

równie wspaniałe jak to pierwsze jest Twoje "drugie oblicze".

Aparelho de DVD pisze...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If ossible gives a last there on my blog, it is about the Aparelho de DVD, I hope you enjoy. The address is http://aparelho-dvd.blogspot.com. A hug.

eight pisze...

Karola, jak już pisałam: czego się nie dotkniesz wychodzi coś fajnego i bardzo Twojego.

nowalinka pisze...

Fajny, nuciorkowy notesik :)
Lubię takie klimaty - zwłaszcza w Twoim nietuzinkowym wykonaniu :)

Mirabeel pisze...

baaaaardzo mi się podoba!!! już wiesz o tym, ale co tam napisze jeszcze tutaj ;P

Zosia pisze...

super!!!

Agnieszka - Anna pisze...

słodki słodki
lubię oglądać Twoje prace
bardzo mobilizują

Fryne pisze...

no i jak tu nie kochać Twoich prac, no jak powiedz????

czy będziesz może organizować jakiś kursik albumowy u Zosi naszohobbowej?

yovi pisze...

WSZYSTKIEGO DOBREGO Z OKAZJI URODZIN!!

Karola pisze...

Ogromnie Wam dziękuję! :*

LinkWithin

.