poniedziałek, 7 kwietnia 2008

Scrapnij Mnie!

~~Takie sobie wyzwanie rzuciłyśmy już jakiś czas temu z Beatą. Wymieniłyśmy się sporą ilością zdjęć (na zapas rzecz jasna), niektóre z nich dla utrudnienia zostały obrobione, wyostrzone, podbarwione, po czym... ponarzekałyśmy dłuższą chwilę na brak czasu, na brak weny, na brak braków, aż w końcu udało się zacząć :) Szczegóły naszej zabawy i nota materiałoznawcza w naszej laboratoryjnej kuchni. Tutaj dodam tylko, że...
że... Czy To Zdjęcie Nie Jest Fantastyczne???!!! Och rany, wspaniale się scrapuje takie zdjęcia, z taaakim ładunkiem emocji, z taką energią!


16 komentarze :

Agnieszka - Anna pisze...

powiało świeżością
dobrze czasami "zrobić" nie swoje zdjęcie w nie swoich kolorach

a i idea zabawy bardzo mi się podoba

Anna-Maria pisze...

nie wiem dlaczego, ale niezależnie od tego jakie zdjęcia scrapujesz zawsze kiedy to oglądam napływają mi do oczu lzy wzruszenia... dla mnie to niesamowite, bo to tylko papier, klej, dodatki... miałam z tym do czynienia przez ttle lat na Akademii, na zajęciach kompozycji przez dwa lata - tnij i klej, i maluj, tnij i klej i maluj... i nigdy nie wzbudzało to we mnie żadnych emocji.
Kolejna fantastyczna praca. nie wiem co mogę napisać.
Bardzo podobają mi sięnowe, wiosenne kolory, ta kompozycja, która przewija sięw Twoich pracach ostatnimi czasy, koła które kocham (i tych kelly panacci tak zazdroszczę że nie wiem ;) ).
Dziękuję za dostarczanie mi pozytywnych emocji.

bobinia pisze...

piękny scrap !!! super wkomponowałaś tą gałązkę z listkami - wygląda jakby to właśnie tej gałązki trzymały się przedstawione na zdjęciu osoby.
Niesamowite, jeszcze nie było takiego scrapa przez ciebie zrobionego, który by mi nie przypadł do gustu

Fryne pisze...

Ty byś nawet ze zdjęcia śmietniska zrobiła cacuszko... a co dopiero z takiego fajnego ;)

Karola pisze...

Ogromne Dziękuję za miłe słowa! :*

Agnieszko - Rzeczywiście = fajnie jest zrobić czasem coś "innego" i faktycznie to "odświeża", czasem można się samemu zaskoczyć. :)Po prostu próbuję czegoś mniej różowego ;)

Aniu - Marysiu - domyślam się, że to co na Akademii nie miało wiele wspólnego z emocjami jakie porusza w nas scrapbooking :) Też uwielbiam koła :D (chyba już do obłędu)

Monia - właśnie, chodziło mi o coś, na czym ta parka zawiśnie poza zdjęciem, stąd gałązka :D

Fryne - :D Przesada! Ale to co napisałaś przypomniało mi taki fajowy komentarz, który ktoś mi kiedyś pozostawił bardzo dawno temu na gazetowym forum, tam było coś o zgniłym liściu i papierze toaletowym zamiast zdjęcia śmietnika :D I to "mnie uśmiecha" do dzisiaj :D

Jaszmurka pisze...

Swietnie!
Mimo, ze kolory są ciężkawe (jak dla mnie :P ) to scrap wyszedł Ci zwiewny i lekki! :D

Ekstra! :*

moniq75k pisze...

Faktycznie zdjęcie świetne !!! Tyle tylko, że ja jestem dziwnie przekonana, że nawet gdybyś miała oscrapować zdjęcie drewnianego wiejskiego klozetu, poradziłabyś sobie z tym zadaniem celująco.
PS- dla mnie kolory fantastyczne.

eight pisze...

Rzeczywiście, zdjęcie bardzo fajne, skrap siłą rzeczy również!
Podoba mi się ta zabawa w skrapowanie siebie nawzajem :D Kto jest chętny?

nowalinka pisze...

Dla mnie takie scrapy to wyższa szkoła jazdy :)
Fantastycznie oddałaś radość i energię bijąca po oczach z tego zdjęcia.
Prawdziwa radość życia emanuje z Twojego scrapa :)
Ech i ta gałązka jak prawdziwa...
SUPER!

P.S. Eight, wiesz, chyba nie miała bym odwagi, czuję się w tym za malutka ;)

chwilka13 pisze...

Ja Asiu :))) jestem chętna ;)

anet pisze...

super scrap super zdjęcie.......
wszytko super, tez tak chcę:)

Karola pisze...

Jeszcze raz - baaardzo dziękuję! :*

qlkowa pisze...

Piękny!

regine pisze...

MAGNIFIQUE cette page!!!! j'adore cette légèreté

Beata pisze...

to teraz ja:) ta, która tam wisi i dźwiga jakieś 16 kilo żywej wagi;) Karola podebrała mi co fajniejsze zdjęcia i teraz zastanawiam się, czy sama będę je scrapować. bo po co? tak jest już doskonale:) dzięki Karola (buziak)

aurelei90 pisze...

so lovely !

LinkWithin

.