piątek, 25 kwietnia 2008

Projekt {Latarnia Morska & Karola}

Z ogromną przyjemnością dziś wreszcie, po wielu perypetiach z pocztą mogę pokazać pierwsze efekty pewnego nowego Projektu!
Jakiś czas temu Agnieszka vel Latarnia Morska zaprosiła mnie do wspólnej zabawy, w której obie próbujemy swych sił w zabawie technikami i materiałami, mobilizujemy się do przełamywania wewnętrznych oporów pt. " ja tak nie umiem" - w zabawie w kolażyki!
Czuję się zaszczycona, bo podziwiam dzieła Agnieszki od dawna, mam też nadzieję sporo się od niej nauczyć w temacie "mixed media" :)
Nasz projekt jest podwójny tematycznie. Polega na stworzeniu w przeciągu 1 miesiąca 2 kolażyków w rozmiarze 10 x 10 cm, w dwóch równoległych tematach, co miesiąc nowa interpretacja tematu. Zabawa jest długofalowa i potrwa do końca roku, wtedy też mamy zamiar spiąć otrzymane kolażyki w książeczki (jeśli się uda je spiąć) :) Temat wymyślony przez Agnieszkę to "10 życzeń", mój temat to "Pani Domu" ;-) - zabawa jest wspaniała, jak widać - różnie podajemy swoją interpretację, ale okazuje się, że lubimy podobne materiały! Dziś część pierwsza, w maju kolejna, i tak co miesiąc postaram się pokazać nasze wyczyny :)
Zapraszam na premierowe maleństwa, żałuję, że zdjęcia nie są w stanie dokładnie pokazać jak różnymi technikami się bawiłyśmy - od zwykłych tuszy, poprzez alkoholowe, preparaty do szkliwienia, mokry embossing, itd itp. :

Agnieszki "Pani Domu":

Moja "Pani Domu":

"10 życzeń" Agnieszki:

Moje "10 życzeń":


Gorąco zachęcam do podejmowania wyzwań, zabaw, w tematach czy technikach, których czasem się obawiamy, to naprawdę mocno mobilizuje i pozwala na pokazanie siebie, z troszkę innej strony :)

16 komentarze :

Mirabeel pisze...

Wszystkie piękne!!! Nie jestem w stanie wybrać który podoba mi się najbardziej :D Rzeczywiście szkoda, że na zdjęciach wszystkiego nie widać...

truskawka pisze...

wo ! pomysł jest genialny !

brawo za inicjatywę i podejmowanie takich wyzwań- pokonywanie "siebie" :)

a wykonanie .... :O

nowalinka pisze...

Rany, ale cudne rzeczy powstały, szok!
Ech, tez nie wiem, która najbardziej...każda ma taki inny klimacik...i urok...
i wykonanie...ech,
wracam jeszcze popatrzeć, zauroczyły mnie! :D

cwasia pisze...

Wow, ale cudeńka! Z niecierpliwością czekam na kolejne.

E pisze...

wyszły wam dośc podobne, choć wlaściwie tak różne ... nie ma to, jak sie mistrzynie dogadaja :PP

eight pisze...

Właśnie oglądałam Latarenkową Panią domu na Flickrze, tu jeszcze 10 życzeń... Dziewczyny, Wasze pomysły są niesamowite, a kolażyki mi się podobają wszystkie bez wyjątku!

yovi pisze...

piekne prace!!!!
Z tej strony Cie nie znalam ;)

a na kolory sie nie umowilyscie?

lara pisze...

ech, no świetne to wszystko, aż mi się zachciało jakiegoś wyzwania normalnie;D

Fryne pisze...

obie jesteście genialne! z niecierpliwością czekam na kolejne kolaże!!!!!!!!!

Jaszmurka pisze...

O kurcze o_O

Spadłam z krzesła...
Świetne! Świetne wyzwanie! łał...

Cudowności wam powychodziły... no coś pięknego!

Nie potrafię nawet zdecydować, która praca najbardziej mi się podoba.

Świetne! I gdyby były wymieszane to potrafiłabym bez mrugnięcia okiem wskazać Twoje prace :)

lady-of-shalott pisze...

Śliczne prace, podziwiam wszystkie:)

Iskra pisze...

Twoja Pani domu to moj faworyt, super kolażyki. :)
A wczoraj zmacałam sobie ten śłiczny różowy domek, aaa...cegiełki! Kocham! :D
Czy ja sobie mogę Cię dodać do linków? :)

agata pisze...

jejku, cuda, po prostu się załamać można, jak się na to patrzy;):D



serdecznie zapraszam na mojego nowo otwartego bloga o tematyce około 'craftowej';)
http://jatworze.blogspot.com/

będzie mi bardzo miło jeśli czasem znajdziesz chwilę i zajrzysz do mnie:)

pozdrawiam serdecznie!:))

Karola pisze...

Ojej, strasznie mi miło Was czytać! Ja jako ta nieobiektywna zdecydowanie bardziej wolę kolażyki Agi ;)a ze swoich jestem zadowolona w takim sensie, że włożyłam na tą małą powierzchnię wszystko co lubię, retro klimacik, kolory, detale... a na kolory się nie umawiałyśmy :D Tak wyszło :D
Bardzo wam dziękuję! :-****

Iskro - będzie mi bardzo miło :)
Agato - dziękuję za zaproszenie! :)

Ms Dragonfly pisze...

they are beautiful :)

jasminowasia pisze...

rewelacyjne, takie kocham :))))

LinkWithin

.