wtorek, 11 marca 2008

Zawieruszyło się...

...jeszcze coś... Scrap, który zrobiłam dawno temu, ale zdjęcia dopiero wczoraj, po prostu wkładając nowego scrapa do albumu "przypadkiem" znalazłam starego :) To bardzo dziwne zdjęcie Róży, ma na nim 2,5 roku, a wygląda duuuużo starzej, dużo, dużo... Jej mina na tym zdjęciu kojarzy mi się z nastolatką w muzycznym transie :D Brakuje tylko rekwizytu w postaci słuchawek na uszach :D
Bardzo lubię to zdjęcie, poddałam je małej obróbce akcją fotoszopową Urban Acid, której efekty bardzo mi się podobają, możliwe, że podrasuję tak i inne "dziwne" portrety Panny Różanny.


13 komentarze :

lara pisze...

no, rzeczywiście;)
a scrap śliczny:)

chwilka13 pisze...

a to w lewym rogu to stempel? taki duży? ależ fajny!!!

Jaszmurka pisze...

Świetny scrap! o_O kolory są świetne i te wszystkie dodatki... guziki.. no coś pięknego!
Dla mnie BOMBA :)

Ingrid pisze...

świetny scrap!!!
...te guziki takie mniamuśne, hihi
Róża taka kobieca :o)
buziaczki

memulka pisze...

Przepiękny skrap, ale mała Róża wygląda przecudnie,te rzęsy .....
Kolorystyka skrapa, dodatki, no po prostu brak mi słów, żeby opisać swój zachwyt :-))
cuuuuuuuuuuuudo !!!

bobinia pisze...

Karola ty masz niesamowity dar tworzenia CZEGOŚ z NICZEGO !!! jedno zdjęcie, kilka guzików i już jest cudo !!! Jak ty to robisz ?
I nie dziw się tak moją obecnością tutaj - od zawsze podglądam twoje dzieła, tylko jakoś nie mogłam się zebrać do skomentowania :) pozdrawiam

nowalinka pisze...

Ech, no ja też bym chciała, żeby COŚ takiego mi się zawieruszyło a potem bym znalazła ;)
Mmmrrrr....uwielbiam! nie dość, że zdjęcie niesamowite to jeszcze ta oprawa różana :)

qlkowa pisze...

To jest przepiękne!

Zuzanna pisze...

Jest przepiękny. Róża jest przepiękna. I wszystko takie na swoim miejscu, że aż człowieka w środku wzruszenie ściska... Spontaniczne, a jednak dopięte na ostatni guzik...

eight pisze...

Oj ile guziorów, których się tak bardzo kiedyś bałam! Całe szczęście, że jest coś takiego jak scrapbooking, bo moja guzikofobia maleje :)
Boski skrapek, zdjęcie fantastyczne!

babsko pisze...

prze-pięk-ny!!!!

Anonimowy pisze...

genialny, podpisuję się wszystkimi kończynami i ogonkiem mego psa pod tym co napisały poprzedniczki. ja też taki chcę...
pozdrawiam wiosennie-goga

Karola pisze...

Drogie Moje - dziękuję Wam ogromnie za miłe słowa! Uwielbiam guziki, ale często trudno mi je dobrze dobrać kolorystycznie do reszty, tu się chyba udało, w dodatku się zapędziłam i tyle ich zakwitło! :)

LinkWithin

.