piątek, 21 marca 2008

Utrzymane w Pionie :)

Ciag wyzwań na albumy w nietypowych formatach, a raczej w każdym formacie odmiennym od kwadratu - TRWA~! Tym razem ja zrewanżowałam się Agnieszce - Mirabeel rzucając wyzwanie polegające na stworzeniu albumu, którego bok łączenia kart będzie dużo dłuższy niż prostopadły :D A tak zwyczajnie - album "pionowy" :D Dziękuję Ci Agnieszko za podjęcie wyzwania, strasznie to fajne i mobilizujące! A najfajniejsze, że już robią się kolejne, tym razem w innych konfiguracjach towarzyskich :D ale nie mniej ciekawe!
Mój album prezentuje zdjęcia rocznej Róży zrobione podczas sesji "okiennej" - w tym wieku mała lubiła przesiadywać na parapecie i oglądać świat zza szyby :) Kilka portrecików, które bardzo lubię :) z motywem przewodnim i tytułem zaczerpniętym z utworku "You are so beautiful" :) - tu w wykonaniu Joe Cockera.
Materiałoznawczo - tektura introligatorska 1,5 mm, papiery i naklejki Kelly Panacci z kolekcji "Totally You", papierowe kwiaty Prima oraz kwiaty z materiału, tekturowe litery Rayher, farby Pebeo crystal, Pebeo gloss, ćwieki, guziki, nici...
Wymiary "pionka" - 10,5 x 24 cm :)


15 komentarze :

Mirabeel pisze...

Fantastyczny album!! ptaszki mnie rozbroiły!! słodkie!! I te zdjęcia Róży są świetne!! I kolorystyka fantastyczna!! eee powtarzam sie ;)Karola Dziękuje za wyzwanie :*

a.batory pisze...

album sie podoba ;))
fajne te wasze wyzwania

Ingrid pisze...

...nie no, Karola padam!!! ale Ty masz tempo i super pomysły, wielkie brawa Kochana Kobietko!!!wielkie buziaki
ps. super wyzwania!!!

Anna-Maria pisze...

przepiękny album! jestem jak zwykle zachwycona...
zdjęcia standardowo doskonałe i nastrojowe
całość bardzo dziewczęca
no i K.Panacci... zazdorszczę w skrytości serca :)
pozdrawiam

eight pisze...

Uwielbiam takie długasy! Obłędne kolory, przecudne dodatki, o zdjęciach nie mówiąc!

qlkowa pisze...

Świetny!!!!!!!
Podoba mi się ten nietypowy format, no i wszystko tak bardzo do siebie pasuje...!!!

Rossie pisze...

jak zawsze piękny album i jak zawsze piękne zdjęcia. Róża ma zadatki na modelkę w przyszłości :D

susan j pisze...

OMG!! This is absolutely stunning!! So soft and pretty. I love your other work in your previous post too.

chwilka13 pisze...

tęskniłam już za czymś nowym Twoim :) chyba jestem Karolouzależniona ;)

anet pisze...

piękny!
też czekałam na nowości:)

finnabair pisze...

ciekawie wyglądają te piony - i kompozycja jak zawsze bardzo udana;) aż miło popatrzeć :)

Karola pisze...

Bardzo Dziękuję - za wszystkie miłe słowa, ściskam serdecznie~! :)

Jaszmurka pisze...

O dżyzas... padłam.

Cudny... cudny... kolorki takie słodkie, że aż strach je ruszać.

Zwiewny, delikatny i taki Różowy :D

Ekstra!

ibisek1 pisze...

Cudny. Prześliczny.

Anonimowy pisze...

vraiment trèès joli bravo j'adoore
sylviehavre

LinkWithin

.