niedziela, 9 marca 2008

Ten typ tak ma!

A ma! I sam nie wie dlaczego, nie wie nawet, czy to aż tak straszne, aby zmieniać :D
Ten typ to ja :D
A z tym scrapem było tak: Prawie się założyłam, że TO zdjęcie oscrapuję w radosnych, mocnych kolorach, takich, co to biją po oczach. Tak. Bo mi kontrast na zdjęciu tak pasował. Ok. Ułożyłam zdjęcie na wierzchu papierów w "radosnych, mocnych kolorach, takich, co to biją po oczach" i ... ucieszyłam się jak dzieciak, że go nie nakleiłam :D Człowiek się jednak tak łatwo nie wyrzeknie pastelowych zapędów, jak by chciał. :) Przełożyłam zdjęcie na inne, dość jasne, niemal mdłe papiery i już... było dobrze :) Pozwoliłam sobie na jeden jaskrawy akcent - turkus, dodałam też w ramach "przekonywania samej siebie" kolejny nielubiany kolor - żółty, wypróbowałam moje nowe farbki Pebeo i tak oto powstał TEN scrap. W rolach głównych - My Dwie ;)

p.s. Dodatków miało być mało. Miało :D
Edit: Udało mi się zrobić lepsze zdjęcia w świetle dziennym - więc podmieniam :)


16 komentarze :

Kayla pisze...

Super!
A farbki Pebeo jak sie sprawują?

cwasia pisze...

Wow, super! Karola, jak Ty to robisz?
No i jednocześnie się cieszę, że coś tak ślicznego zobaczyłam o poranku, i smucę, że ja tak nie umiem i się raczej nie 'naumiem'...

Birgit pisze...

Love your use of color and the dotted circles! Great LO!

bobinia pisze...

prześliczny!!! i scrap i wy dwie :)

lamarta pisze...

Karola, ależ Twoja Różyczka wyrosła, za kazdym razem nie moge się nadziwić, jak Cię ostatnio odwiedzam!

moniq75k pisze...

A ja cały czas mam nadzieję, że kiedyś zobaczę Twoje prace z bliska, że będę mogła wziąć je w łapska i tak dokładnie je obejrzeć. Śliczne z Was kobietki!

Karola pisze...

Dziękuję Bardzo! :)
Kayla - farbki sprawują się super! Może nawet pokuszę się o jakiś test idąc za Twoim przykładem :D

Cwasia - Nie smucić się! Nie narzekać! Scrapować! :)

Birgit - Thanks for your comment my dear!

Bobinia - ale niespodzianka! Dziękujemy, i za odwiedziny także!

Lamarta - Oj tak, to już duża pannica, matkę przerasta :D Dziękuję Ci za odwiedziny!

Moniq - Dzięki, my tak tylko na zdjęciach wyglądamy :D Mam nadzieję, że kiedyś będzie okazja do spotkania! :)

Serdecznie Was pozdrawiam!

ibisek1 pisze...

No i świetnie ci ten skrap wyszedł (jak zwykle zresztą). I ten żółty super wkomponowałaś w całość. Wszystko jest na miejscu :)

yovi pisze...

swietnie ci to wyszlo :)
Jak dla mnie kolory NIE SA MDLE!!! Sa zywe i wyrazne :)

Swietna foteczka :)

nowalinka pisze...

Ech, co za cudo!
Tylko sie wgapiać i nowych szczegółow doszukiwać :)
Efekt końcowy jak zwykle niesamowity i warstwowy :)
Hihi, jak dasz rade Karola, to przywieź coś do zmacania do Krakowa ;) bo mój nos zaraz tu się do monitora przylepi ;)))

Mirabeel pisze...

Scrap jest świetny! Kolory zachwycające, ciepłe i to słońce w kwiatach!! jest na czym oko zawiesić ;)

Senza fine pisze...

Przepiękny, zachwycający

eight pisze...

Ja też żółtego nie lubię, tu wygląda całkiem przystępnie :D Uwielbiam za to połączenie błękitu z malinowym. Powstał bardzo optymistyczny skrap, który mi się podoba :)
Pozdrawiam!

alolette pisze...

what a beautiful layout!! love it!!

chwilka13 pisze...

ach te dodatki!! ja tak nie umiem ;)

Agnieszka - Anna pisze...

świetny bałagan... takie naturalny... niewymuszony...

LinkWithin

.