czwartek, 27 marca 2008

Mały Bonus :D

Bonus... a właściwie BONO vel Amon Drapieżny Diabełek herbu Chihuahua - własny, całkiem prywatny pupil Kayli został... oscrapowany! Miał to być Scraprabunek, który niedawno zapodała Ewa Qlkowa, ale Kasia... no cóż... sama się podłożyła :D To tak jakby zostawić otwarty na oścież sejf dla złodzieja :D Zdjęcia zostały mi po prostu dane :D A kiedy na nie spojrzałam - już widziałam je na tych papierach i tych dodatkach, już jedną ręką sięgałam po maszynę do szycia a drugą po farbę :D Rabowana wprawdzie jest scraperką (a rabować należy nie-scrapującym), poza tym o wszystkim wiedziała, więc ten scraprabunek jest szyty... grubymi nićmi :D Ale czy to nie fajne tak coś zrobić pod wpływem impulsu? Fajne! Polecam!
Ok, teraz czas na scrapnięcie naszej Chili, bo się obrazi psina! Rany, ale się nazbierało...
Miłego dnia wszystkim życzę - tak słonecznego jak mój! :)
A oto scrap:

12 komentarze :

Jaszmurka pisze...

aaaaaaaaa o ludzie ahahaha
ależ się zlękłam tego brutala ;p

Cudny model :P - rozbrajający :)

Scrap świetny! Kolory... te wszystkie dodatki- no idealnie pasują!

Świetny! BARDZO się Jaszce podoba :D

t pisze...

O rany, to Kayla ma psa? :D

Świetny skrap. Przeglądałam ostatnio Twoje skrapy i muszę znowu chyba coś scrapliftnąć :D

Tores pisze...

To byłam ja, Tores ;)

kayla pisze...

Mam!

Niech Was nie zwiedzie słodki wyraz pyszczka. Gdyby umiał spiewać, zaśpiewałby "A ja mam w sobie morderce, wojownika, chcę zjeść twoje serce"

Karola pisze...

Dzięki dziewczyny! Bono to słodziak, sama przyjemność scrapowania ;D i ta poza :D przez to wszystko - trudno uwierzyć w to co pisze i mówi o nim Kayla. :D
Tores - liftuj, sama zaraz liftnę ten układ, jakoś mi się spodobał :D

Mirabeel pisze...

o mamo! ja chce takiego psa...to może scrap tez by mi się dostał ;)świetny scrap, zupełnie nie Twoje kolory! zaskoczona jestem ;)

nowalinka pisze...

Haha! No scrap psowy świetny!

Ale ma słodki pyszczek;)
Karola, świetnie go oprawiłaś...a mnie najbardziej z dodatków podoba sie ta kostka do ogryzienia :D

Anna-Maria pisze...

Boski scrap :) piesek też fajny, chociaż ja jestem zagorzałą wielbicielką Duuużych psów. Nie będę się powtarzać co do cudowności Twoich prac - wiedz że w następonym wcieleniu chciałabym być Twoją córką, wiecznie oscrapowywaną :) bo mnie nie ma kto oscrapować :( niestety. mogłabyś zdradzić jakich papierów użyłaś w tej pracy? Właśnie szukam czegoś takiego i nigdzie nie mogę zlokalizować takich kolorów - a byłyby idealne do serii zdjęć mojego Jasia.
wielkie biuziaki w ogromym uwielbieniu.
Ania

qlkowa pisze...

Aaa, jaki boski ten scrabunek!!!!!
Cieszę się, że wykorzystałaś móją propozycję:D

Karola pisze...

Jeszcze raz - dziękuje serdecznie! :* Całusy ślę!

Agnieszka - Anna pisze...

i do tego wszystkiego jeszcze niebieski...

Hogata pisze...

Rewelacyjny i skrap i pies :D

LinkWithin

.