środa, 12 marca 2008

Kryptonim "Filtracja"!

Ktoś mnie ostatnio pytał dlaczego tytuły moich postów są takie... przewrotne? :D
Przyczyna jest prosta, a nawet dwie :
1. Lubię mieć wszystko nazwane.
2. Lubię mieć ubaw sprawdzając statystyki bloga - nie do wiary jakie frazy ludzie wpisują w wyszukiwarki, aby ostatecznie wylądować na moim blogu :D

Ale nie o tym dziś mowa.
Zostałam Przefiltrowana. Ochrzczona filtrowo. Podniosłam rękawicę rzuconą przez Mirabeel, która podczas rozmowy wspominkowej o albumach_jakie_się_kiedyś_robiło przypomniała albumy na bazie filtrów do ekspresu kawowego :D Agnieszka rzuciła ekspresowe wyzwanie polegające na zrobieniu takiego albumu. To kolejny mój debiut, ponieważ o ile chciałam, zamierzałam, planowałam (bla bla bla) zrobić dawno temu taki album - pewnie gdyby nie to szybkie wyzwanie - nie zrobiłabym go nigdy :D
Nigdy też nie zrobiłam albumu w tak ekspresowym tempie (miałam mało czasu), album jest "krótki", kilka zdjęć z reporterskiej sesji kuchennej, dokumentującej roczną Różę samodzielnie jedzącą pierwszy serek Danonek (czy jakiś tam inny z tej rodziny), w kieszonkach filtrów znajdą się jeszcze tagi z opisami, które zrobię jak spłynie na mnie natchnienie.
Mój album jest znacznie mniej wypasiony niż album Agnieszki, który można zobaczyć tutaj. :)
Dzięki serdeczne za to wyzwanie, kolejny debiut za mną i wreszcie jakiś "filtrak" na koncie!
Czekają mnie jeszcze 3 inne towarzysko - twórcze wyzwania, ale o tym w swoim czasie... narazie zbieram okruchy wolnych chwil i wciąż mi czasu za mało :(
Ok, dość gadania, będą zdjęcia, które wymienię, jak znajdę chwilę aby zrobić lepsze:


I detaliki:

7 komentarze :

Mirabeel pisze...

Świetny filtrak!!Bardzo sie cieszę ,że podjęłaś wyzwanie ;) Jak zwykle świetna praca!! Uwielbiam czerwień w Twoich pracach! Fajny temat albumiku!!

qlkowa pisze...

Albumik o serku...:D
Świetny!

Anonimowy pisze...

Swietny albumik , bardzo przypadł mi do gustu
Pozdrawiam Stokrotka

eight pisze...

Kształt filtrów do kawy jak widać znakomicie nadaje sie do serkowej tematyki :D Świetny albumik! Aż mi się zachciało znów zrobić filtrowy!

Filka pisze...

poczekaj aż dostaniesz zdjęcia Różą kontra lusterko.

Karola pisze...

Dzięki serdeczne! I nie śmiejcie się z (ze?) serka, każda okazja dobra do oscrapowania :D

aurelei90 pisze...

so cute !!

LinkWithin

.