sobota, 23 lutego 2008

Pay It Forward ekhmmm?

No dobrze, powinnam i ja w końcu zacząć swój PayItForward, ponieważ jakiś czas temu "wygrałam" u Brydzi, teraz ja rzucam kostką dalej :)

Opis tego fajowego łańcuszka skopiuję (chyba wszędzie jest ten sam?) i zapraszam do zabawy :)

aby wziąć udział w zabawie należy spełnić kilka prostych warunków:

1) należy posiadać własnego bloga;
2) pierwsze 3 osoby, które wpiszą się w komentarzach pod tym postem otrzyma mały, ręcznie robiony prezencik;
3) prezencik zostanie wysłany w ciągu 365 dni;
4) za to musisz "zapłacić" - umieszczając na swoim blogu post podobnej treści i dać szansę 3 kolejnym blogowiczom na złapanie prezenciku (tym razem od Ciebie) :)
Każdy blogowicz może uczestniczyć w tej zabawie maksimum 3 razy! (jaka szkoda!)

Zapraszam, postaram się szybko coś miłego przygotować :) Własnemi rencami :D

6 komentarze :

Rae pisze...

O rany! Czyzbym sie zalapala? ;DD

Mirabeel pisze...

i ja i ja! to mój ostatni PIF! buuuu... ale za to jaki! ;D

nowalinka pisze...

haha, a mój żaden już...ale tędy też tylko przechodziłam ;)

qlkowa pisze...

Hm, a ja mogę..?

Karola pisze...

:D ale szybko poszło! Dzięki serdeczne Kobitki, Alinko- przykro mi, limit to limit :(
Rae, Mirabeel i Qlka - poproszę o Wasze adresy na maila (mail w profilu bloggerowym), w przyszłym tygodniu zabiorę się do pracy, ale stres już mnie zżera, taka trójka mi się trafiła! :) Uściski!

qlkowa pisze...

Rany, super!!!!!
I to podwójnie;)

LinkWithin

.